מידע חדש על ה-DLC החינמי הבא ל-Titanfall 2 שוחרר; המשחק יהיה זמין בחינם שוב בעתיד

מאת: רובי מטוסביץ'

חבילת ההרחבה שצפויה להגיע אל Titanfall 2 ואף תהיה זמינה בחינם לכלל השחקנים היא חבילת ההרחבה "A Glitch in the Frontier" וטריילר מיוחד של החבילה הזו שוחרר.

ראשית, חבילת ההרחבה תוסיף מספר מפות חדשות. המפה הראשונה נקראת "Glitch" וגודלה הוא בינוני, זאת לפי מה שסיפרה EA. שם המפה השנייה הוא "Deck" והמפה עצמה תהיה מיועדת ספציפית למצב המשחק "Live Fire" שהוצג לנו כחלק מהעדכון החינמי של החודש שעבר.

שנית, בעדכון החדש ישנה גם סיעה חדשה והיא "MRVN", זאת בנוסף למצב משחק חדש שנקרא "Marked for Death". מדובר במצב משחק שכבר היה זמין במשחק הראשון בסדרה וחוזר פעם נוספת. בנוסף, החיילים יכולים כעת להתחדש ולחזור במשחק עד לרמה 100 של Gen.

כמו כן, יש כמה שינויים קוסמטיים בתפריט הראשי, נוספה אפשרות חדשה להוצאה להורג בשם "Get to the Point" וניתן כעת לשחק במצב המשחק "Live Fire".
EA גם הודיעה שבמהלך העדכונים של שלושת החודשים הקרובים נקבל גם טיטאן חדש, אפשרויות חדשות להוצאה להורג והרחבות בתשלום למיניהן. עוד דבר שתוכלו לצפות לו בזמן הקרוב הוא תקופת ניסיון של המשחק, בו שחקנים אשר המשחק לא בבעלותם יוכלו לנסות את המשחק ולהחליט מה דעתם עליו, ואת זה ראינו בפעם האחרונה בחודש מרץ.
מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לנסות את העדכון החינמי החדש שהגיע אל המשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.