בואו לקבל החזרים על רכישות עבר ב-GTA Online ולהרוויח כפול בימים הקרובים; מבצעים והנחות גם מחכים לכם

מאת: לידור אטיאס

החל מהיום, הרכב "Duke O' Death" ומגוון של פריטים שהיו אקסקלוסיביים לפני כן לשחקנים חוזרים כעת זמינים לכל השחקנים ב-GTA Online.

זו רשימת הפריטים אשר זמינים כעת עבור כולם מעבר לרכב המיוחד "Duke O' Death":
*Marshall Monster Truck
*Dodo Seaplane
*Kraken Submarine
*Imponte Dukes Car
*Declasse Stallion Car
*Blista Compact Car
*Hatchet

שחקנים חוזרים אשר רכשו את הפריטים הללו בעבר יקבלו החזר על הסכום שהוציאו מכיסם הווירטואלי בעבור הרכישות. את ההחזר תקבלו באופן פשוט מאוד על ידי התחברות למשחק פעם אחת ויחידה במהלך השבוע הקרוב. הכסף כבר יוזרם אל חשבון הבנק שלכם במשחק.

בנוסף, עד ה-1 במאי, ב-Rockstar ממליצים לכם לשים עין על מכשיר הפלאפון שלכם במשחק, מפני שאתם תוכלו להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים על משימות "Contact". ובכל זאת, אתם לא חייבים לחכות שמישהו יזמין אתכם למשימה שכזו אלא יכולים לפתוח אחת בעצמכם דרך תפריט ה-"Job".

אם אתם מחפשים אקשן קצת שונה, שימו לב שתוכלו לרכוש משרדים במשחק ב-25% הנחה ומחסנים עבור סחורות מיוחדות ב-50% הנחה. אם תעשו שימוש בכך למשלוחים של סחורות מיוחדות תקבלו רווח שגדול ב-25% מהרגיל.

שימו לב לרשימת הפריטים שזמינים ב-25% הנחה בזמן הקרוב:
*משרדי מנהלים
*Progen Itali GTB
*Truffade Nero
Dewbauchee Specte*r
*Karin Armored Kuruma
*HVY Insurgent
*Karin Technical
*Benefactor Turreted Limo
*שדרוגים אצל בני
*מגן גוף
*כל סוגי התחמושת

לבסוף, מירוץ הפרימיום של השבוע (18 באפריל עד ה-24 באפריל) יהיה "Surf and Turf" (זמין עבור רכבי "Blazer Aqua" בלבד). פרסים גדולים מחכים לשלושת המקומות הראשונים וכל משתתפי המירוץ ללא יוצא מן הכלל יקבלו RP משולש עבור השתתפותם.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לחזור ולשחק ב-GTA Online או שתוותרו על כך? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.