הישג עצום: יותר מ-30 מיליון שחקנים משחקים ב-Rocket League

מאת: לידור אטיאס

הישג חדש של שחקנים רשומים עבור Rocket League - משחק כדורגל המכוניות הפופולרי והזול (מחיר מומלץ לצרכן של 20 דולר) הגיע ל-30 מיליון שחקנים רשומים, זאת לאחר שבמרץ האחרון הוא הגיע ל-29 מיליון משתמשים רשומים.

אבל לפני שאתם מוציאים את המחשבונים ומתחילים לחשב מה הנתח של Psyonix מכל זה, דעו לכם כי לא מדובר בכמות כה גדולה של עותקים - בסיס המשתמשים הזז (30 מיליון שחקנים) כולל גם את כל אותם שחקנים ששיחקו ב-Rocket League בחינם ביולי 2015 במסגרת ה-PlayStation Plus.

בין 30 המיליון השחקנים נמנים גם משתמשים אינדיבידואליים - אם שיחקתם במסך מפוצל עבור 4 שחקנים ב-Xbox One או ב-PS4 והתחברו למכשיר 4 משתמשים שונים, אז כל אחד מהם נחשב כשחקן בפני עצמו בבסיס המשתמשים של המשחק.

אם אתם רוצים לדעת מה המספר האחרון של מכירות עליו דיווחה Psyonix דעו כי מדובר ב-10.5 מיליון עותקים שונים - כמות מכובדת וגדולה, במיוחד למשחק שכזה אשר פרץ לתודעה בכוחות עצמו ולא בהתבסס על המוניטין של Psyonix ומשחקי העבר שלה.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שב-Psyonix צריכים להתחיל לחשוב על משחק ההמשך? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.