סרטון משחקיות חדש של Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

מאת: תומר חסד

חברת סוני שיחררה היום סרטון משחקיות חדש של הטרילוגיה המחודשת Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, האוסף אשר יציג את שלושת המשחקים הראשונים של סדרת המשחקים המיתולוגית בסטנדרטים של היום (רק בשביל להבהיר דברים, לא מדובר בגרסאות Remastered אלא בבנייה מחדש של כל שלושת המשחקים).

סרטון המשחקיות ששוחרר לנו מציג את אחד השלבים האייקוניים ביותר מהמשחק Crash Bandicoot 2. השלב המדובר היינו "Hang Eight" והוא מציג הרבה אלמנטים של מים ומפלים, ככה שאנחנו יכולים לראות את השיפור הגרפי במיטבו (עד כמה שניתן).

כמו כן, השלב מציג חלק קטן של משחקיות דו ממדית במשחק. השלב, בנוסף להצגת הגרפיקה המעולה שמעוררת התפעלות, מראה כמה דברים אייקוניים של הסדרה, כי מי לא נהנה מלקפוץ על גב של היפופוטם?

הדבר המעניין ביותר בנוגע ל-Crash Bandicoot N. Sane Trilogy הוא שלמרות שהמשחקים פותחו במקור על ידי Naughty Dog, האוסף המחודש מפותח על ידי חברת Activition ולמרות שישנו שימוש בעיצוב העולם המקורי, כל המשחקיות פותחה מאפס ונבנתה מחדש. כמו כן, למרות שתאריך היציאה לקונסולת ה-PS4 כבר ידוע (30 ביוני 2017), עוד לא ידוע לנו אם האוסף יהיה בלעדי ל-PS4.

לצפייה בסרטון:
מה דעתכם על הסרטון החדש? האם אתם התפעלתם ממנו כמונו? ספרו לנו מה חשבתם על הסרטון החדש ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.