טריילר חדש של המשחק הישראלי Buck נחשף

מאת: לידור אטיאס

לא הרבה מכירים או מודעים לקיומו, אבל מסתובב משחק ישראלי מהוקצע ומיוחד מאוד מתחת לרדאר והוא משחק ה-RPG והדו ממדי Buck. הדמויות האפלות, הסיפור המצמרר והאווירה הקודרת שנשקפים בדמו המשחק ובטריילרים שלו הופכים אותו למיוחד וייחודי עוד יותר, ואם אתם חובבי עלילות מסוג זה, אתם חייבים לעצמכם לכל הפחות לשים עין על המשחק הזה.

ובכן, ממש היום נמצא צוות הפיתוח של המשחק בכנס המפתחים "PAX East 2017". הם לא שם לחינם והצהירו מראש כי הם מתעתדים להציג טריילר חדש של המשחק בכנס. לא דובר על איזה סוג של טריילר, אך כעת מכשהוא נחשף אפשר לראות כי מדובר בטריילר שמשלב בין משחקיות לקטעים הסינמטיים המרהיבים של המשחק במעין חשיפה נוספת לעלילת המשחק ולמקומות בהם היא תעבור.

בטריילר תוכלו לראות את Buck מדלג משטח אחד למשנהו באדמות השממה, בין אם אלו גגות של בניינים, בין אם זה מעין בר מחתרתי ובין אם אלו פשוט החולות בהם עוד ייסע Buck שעות על גבי שעות בדרכיו.

בנוסף, נאמר כי ב-"Indie Megabooth" שב-"PAX East 2017" ממש בסוף השבוע הזה ניתן יהיה לשחק במשחק, אך הידיעה המרגשת ביותר היא על כך שהמשחק צפוי להשקת גישה מוקדמת / Early Access כבר בעוד שבוע מהיום על גבי האחת והיחידה Steam.

לצפייה בטריילר:
מה דעתכם על הטריילר? האם אתם מחכים למשחק הזה? גאים ביצירה מקומית? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו וכמובן עם לייק בעמוד הפייסבוק הרשמי של Buck או הרשמה לערוץ ה-YouTube של המשחק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.