יותר מ-10.5 מיליון עותקים של Rocket League נמכרו; Rocket League 2 לא נראה באופק

מאת: לידור אטיאס

הישג מכירות חדש ל-Rocket League, המשחק שובר השיאים של Psyonix המציג משחקיות של כדורגל מכוניות. סגן נשיא Psyonix ג'רמי דאנהם סיפר ל-"Kinda Funny Games" שהמשחק עבר את רף ה-10.5 מיליון מכירות. כאשר מספר השחקנים הרשומים הנו כמעט 29 מיליון. זה כולל כמובן את העותקים החינמיים שניתנו למנויי PlayStation Plus ביולי 2015, כמו גם שחקני המסך המפוצל.

מבחינה סטטיסטית, כרבע מ-29 מיליון השחקנים הרשומים (כ-7 מיליון שחקנים) שיחקו ב-Rocket League בפברואר האחרון, כך אמר דאנהם. יותר משנה וחצי לאחר שהושק, קהילת השחקנים של המשחק ממשיכה לצמוח, דבר שהוא גורם מרכזי בכך ש-Psyonix לא מתכוונת לפתח את Rocket League 2 בקרוב.

"למה שנרצה לקחת את הקהילה הענקית שכבר בנינו, שעדיין גדלה, ולהגיד (לשחקנים בה), 'מה שאתם משחקים עכשיו עומד להיות לא רלוונטי בעוד 12 חודשים, אבל אנחנו רוצים שאתם תעצרו את מה שאתם עושים, תתנו לנו שוב כסף ותעבור למשחק האחר הזה'", כך הסביר דאנהם. "זו לא הדרך הנכונה לעשות דברים. אני חושב שעידן של משחקים עבר".

דאנהם הוסיף גם כי "היעד שלנו היה להמשיך לשפר את Rocket League כך שאנחנו לא נפסיד אנשים כלשהם שרוצים לשחק. אם הם משחקים במשחק שלנו, אנחנו לא נעניש אותם ונגרום להם לקנות את המשחק שלנו שוב רק בגלל שאנחנו רוצים להוסיף 2 תכונות חדשות. אנחנו רוצים שהם ידעו שאנחנו מוכנים לכברת דרך ארוכה אם הם מוכנים לכך גם כן."

לבסוף, ציין דאנהם כי Psyonix חושבת על תכונות חדשות עבור Rocket League שנמצאות במרחק של שנה או שנתיים מהשקתן, כך שאתם יכולים לצפות לתמיכה מתמשכת במשחק הנהדר הזה.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שכמות העותקים לא פרופורציונלית לרמה של Rocket League? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.