אפשר לקבוע את גודל איבר המין הגברי ב-Conan Exiles

מאת: לידור אטיאס

משחק ההישרדות החדש Conan Exiles מאפשר לנו דבר מה ביזארי ולא צפוי במיוחד - אנחנו יכולים לקבוע את גודל איבר המין הגברי של הדמות שלנו במשחק (במידה ואנו משחקים עם גבר, מן הסתם).

ובכן, ישנם אנשים שנהנים מאפשרויות להתאמה אישית של דמותם מפני שלטענתם זה מאפשר להם ליצור את עצמם בצורה יותר ראליסטית וטוב שכך, כך שהצעד הזה לחלוטין מאפשר את החבילה המלאה (תרתי משמע) ואם יש לכם סיבה מיוחדת לעשות זאת - תוכלו לייצר איבר מין גדול או קטן במיוחד לפי שיקולכם.

עובדה מעט מטרידה לא פחות מזו היא שבבדיקה ראשונית של בניית הדמויות במשחק, מי שבדק את גודל ברירת המחדל של איברי המין במשחק (הגבריים והנשיים כאחד) יכול היה לראות כי הם הרבה יותר גדולים מהרגיל, דבר בעייתי מאוד מבחינתי, שכן במקום לספק תכונות משחקיות אמיתיות וחדשניות, בחרו היוצרים להשתמש בגימיקים יחסית זולים שלא באמת מקדמים את עולם הגיימינג.

אם אתם מעוניינים לצפות בסרטון שמדגים את האפשרות ליצור את הדמות שלכם במשחק (גברית ונשית כאחד) אתם מוזמנים לצפות באחד כזה היישר מתוך YouTube ממש כאן:
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהאפשרות הזו היא בכלל הכרחית למשחק הישרדות כמו זה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.