כל התכניות של ה-PS4 לקראת שנת 2017 בסרטון חדש; טריילר חדש של Horizon Zero Dawn

מאת: לידור אטיאס

שנת 2017 צפויה להיות שנה עמוסה מאוד בגיימינג, גם אצל סוני וגם אצל מיקרוסופט. כיאה למאמצים לשבות את הגיימרים, גם השנה סוני תפתח ותוביל מספר פרויקטים גדולים ומעניינים במיוחד אשר יהיו אקסקלוסיביים לפלטפורמה הבלעדית שלה, ה-PS4.

כמות הפרויקטים כל כך גדולה עד שמוקדשות בסך הכל כמה שניות לכל משחק ומשחק שמוצג בסרטון הזה. בין הכותרים המובילים שהוצגו ניתן למצוא את Horizon Zero Dawn ,Detroit: Become Human ואפילו Gran Turismo Sport שהצליח לבלבל לא מעט אנשים עם כמה מן התמונות הראליסטיות ביותר של הדור הזה של מספר מכוניות שנראו אמיתיות לגמרי.
אגב, מה שמעניין ב-Detroit: Become Human הוא שההצגה שלו בסרטון הזה למעשה מאשרת את שחררו בשנת 2017, דבר שלא היה ידוע עד כה. כמו כן, הוצגו קטעי משחקיות מתוך חלק מן המשחקים, אך בהרבה מאוד מקרים בסך הכל הוצגו קטעים סינמטיים של כמה שניות.

מי שזכה להרחבה בהצגתו הוא Horizon Zero Dawn שמגיע בפברואר הזה וקיבל טריילר חדש לכבוד השנה החדשה ולקראת צאתו (בתקווה להשקה מוצלחת יותר מזו של The Last Guardian, משחק שיסוקר פה באתר בקרוב מאוד).
מה דעתכם על זה? האם אהבתם את הסרטונים הללו או שאתם חושבים שהכיוון של סוני השנה הוא לא כל כך טוב? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.