טיזר ל-Call of Duty של 2017 נחשף בטוויטר האישי של בכיר מחברת Sledgehammer Games;

מאת: לידור אטיאס

הרבה מאוד חברות מעולם הגיימינג ועובדים שלהן בירכו את הקהל האישי שלהן בשנה טובה לכבוד הגעת שנת 2017. אחת מן החברות הללו היא Sledgehammer Games, חברה אשר אמונה על פיתוח המשחק השנתי בסדרת Call of Duty השנה, שנת 2017.

במקרה הזה, אחד ממייסדי Sledgehammer Games ומנהל התפעול הראשי בפועל, מייקל קונדרי, פרסם גם הוא ברכת שנה טובה בטוויטר האישי שלו בציוץ חדש תוך שהוא מפרסם תמונה רשמית של החברה שלו לקראת השנה החדשה.

בתמונה מוצג אקדח שנראה מתאים לתקופת מלחמת העולם השנייה, והפלא זה פלא, הודבקה על האקדח טקסטורה שכוללת את הלוגו של סדרת משחקי Call of Duty כמעין טיזר למשחק שמפתחת החברה השנה.

העניין הוא שכרגע הטיזר הזה מותיר יותר מידי שאלות ללא תשובות, מפני שתרחיש של עזיבת הפורמט העתידני בסדרת משחקי Call of Duty סתם כך לא נראה הגיוני במיוחד, שכן מעבר חד שכזה איננו פשוט מהרבה מאוד מובנים. בכל מקרה, את התשובות לשאלות הללו נקבל בעוד כמה חודשים כאשר ייחשף המשחק החדש.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בחזרה של סדרת Call of Duty לימי מלחמת העולם השנייה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.