סיכום המקומות והדברים הסודיים ביותר ב-GTA V; בתפריט - פריצה למקומות, הפורנו של לסטר ועוד

מאת: לידור אטיאס

GTA V הוא משחק בעל המון מקומות סודיים. חלקם תוכננו בצורה מפורטת על ידי Rockstar וכוללים Easter Egg שרצו בחברה המפתחת שתראו, אך חלקם הם מקומות שלא רצו ב-Rockstar שתראו. את המקומות המעניינים והסודיים ביותר מ-2 הסוגים הללו ריכז עבורכם היוטיובר "Sernandoe".

תחילה, ישנו סרטון המקומות הסודיים ביותר, אשר מציג כמה פריצות מעניינות לכל מיני מקומות במשחק. בראש ובראשונה הוא פורץ למבנה ה-Humane Labs שמוכר לכולנו מ-GTA Online, אלא ששם הפריצה אליו מלווה במשימות ונעשית בחשכה. מאוחר יותר הוא מציג מספר גליצ'ים שונים במשחק אשר מובילים למקומות מעניינים יותר ומעניינים פחות.

הפריצה הכי מורכב אך גם הכי מדליקה (לפחות בעיניי) היא הפריצה שלו למלון בעיר לוס סאנטוס. מדוע היא כל כך מדליקה? מפני שעל אף שמדובר בגליץ', כשמגיעים ליד מגלים שם Easter Egg נחמד שלחלוטין ציפו ב-Rockstar שנראה אותו, אחרת אין שום הסבר ליצירה שלו במשחק.
מעבר לכך, ישנו סרטון נוסף שערך היוטיובר הזה אודות הדברים הסודיים ביותר ב-GTA V. בתחילת הסרטון אנו נחשפים לכמה מן הרכישות המוזרות של לסטר. בביקור שניתן לעשות בביתו במסגרת מצב המשחק הסיפורי, ניתן להיחשף לרכישות שהוא ביצע דרך המחשב האישי שלו, שם מצוינת בין היתר רכישה של דבר מה בשם "Two Girls, One Duck". זהו סרטון פורנוגרפי שלמעשה רכש לסטר (לא ניתן לצפות בו, אבל ניתן להבין שמדובר בסרטון שכזה בעקבות הרפרנס המובהק שהוא מהווה לסרטון אמיתי שאת שמו כמובן לא נציין פה).

מעבר לכך ישנם סרטוני פורנו נוספים שמצוינים ברשימת הקניות של לסטר, אך נשאיר לכם לראות אותה בסרטון המלא לצד כמה דברים סודיים אחרים במשחק.
מה דעתכם על זה? כמה מן הדברים והמקומות הללו אתם מכירים וכבר ניסיתם במשחק עצמו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.