שחקן Overwatch הורחק ל-8 שעות ממשחקים תחרותיים ואיבד 300 נקודות יכולת בעקבות באג

מאת: לידור אטיאס

באג חדש שהתגלה ב-Overwatch מתברר כבעייתי במיוחד עבור כמה מן השחקנים שכבר הספיקו לחוות אותו הלכה למעשה במהלך ניסיון תמים להתחבר למשחק תחרותי כדי לשחק.

הבאג הזה קורה במסך טעינת המשחק שאליו התחברתם - שחקן דיווח ב-"Reddit" על כך שכאשר הוא התחבר למשחק ברשת של Overwatch, הוא הועבר למסך שמציג את 2 הקבוצות והדירוגים השונים, אך הוחזר לתפריט הקודם תוך שנייה או שתיים. מיד לאחר מכן המשחק ניסה להחזיר אותו בחזרה למשחק בפעולה מתמשכת שלמעשה לא צולחת, כך שבסופו של דבר אותו שחקן נאלץ לבטל את הפעולה ואיבד נקודות יכולת.

אלא שהענישה עצמה כללה לא רק נזק לסטטיסטיקה, כי אם נזק למשחקיות עצמה - השחקן הורחק ל-8 שעות ממשחקים תחרותיים בנוסף לקנס של 300 נקודות היכולת שהוא כבר איבד.

ככל הנראה, הבעיה הזו היא לא ספציפית ונקודתית לשחקן שדיווח על הבעיה, והיא התרחשה כבר מספר פעמים תוך גרימת נזק לשחקנים שחוו אותה.

כעת נשאר לראות מה תעשה Blizzard בעניין, שכן מדובר בבעיה הדורשת לא רק פתרון, כי אם פיצוי לשחקנים שסבלו ממנה ואיבדו נקודות יכולת ושעות משחק.

מה דעתכם על זה? האם חוויתם את הבאג הזה בעצמכם או שהחשיפה שלכם כלפיו כאן היא ראשונה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.