4 משחקים חדשים בדרכם ל-EA Access; גישה מוקדמת ל-Mass Effect: Andromeda עבור בעלי המנוי

מאת: לידור אטיאס

מנויי EA Access ממשיכים ליהנות מרשימה הולכת וגדלה של משחקים שמוצעים בחינם לגמרי על גבי ה-Xbox One. לאחר ש-Battlefield 3 ו-Battlefield: Bad Company 2 עשו את דרכם אל המנוי הזה, כעת הגיע תורם של לא פחות ולא יותר מ-4 משחקים נוספים להגיע אליו.

4 המשחקים הנוספים שהוכרז אודותיהם כי יגיעו אל המנוי הזה הם:
*Madden NFL 17
*Dead Space Ignition
*Skate 3
*Zuma's Revenge

הבעיה העיקרית עם התוספת הזו לרשימה היא ש-EA הודיעה לגבי המשחקים הללו כי הם יגיעו אל המנוי שלה "בהמשך השנה", ביטוי מעורפל ביותר בהתחשב בכך שהשנה הזו החלה רק לפני שלושה שבועות ונמצאת בחיתוליה.

בנוסף לכך גם לא ידוע לגבי הגעתם או אי-הגעתם של המשחקים הללו גם אל המנוי המקביל של EA עבור שחקני המחשב, Origin Access. כעת ההכרזה נעשתה רק לגבי EA Access ואולי יתוודע בהמשך על הגעתם בחינם גם לשחקני המחשב.

כמו כן, מנויי EA Access יקבלו גישה מוקדמת מיוחדת ובלעדית ל-Mass Effect: Andromeda, משחק עתידי בהפצת EA, למשך כ-10 שעות משחק בדיוק. הגישה הזו תינתן חמישה ימים לפני השקת המשחק המלא באופן רשמי, לא דבר של מה בכך, ואם לא כולנו נזכה לשחק במשחק, לפחות נזכה לצפות בקטעים מתוכו מוקדם יותר.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהמנוי הזה הוא אכן משתלם לבעליו או לא? יש לכם מנוי כזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.