אישה מכרה את אוסף משחקי הרטרו של בעלה בזמן שהוא היה בעבודה

מאת: לידור אטיאס

אישה שככל הנראה לא הבינה את המשמעות של אוסף הגיימינג של בעלה החליטה למכור אותו בזמן שהוא היה בעבודה ולא ידע על כך. האוסף שנמכר כלל למעלה מ-1000 משחקי פאמיקון של נינטנדו, משחקים של פלטפורמות רטרו רבות וטובות.

אלא שהסיפור לא נגמר שם - את האוסף הזה מכרה האישה יחסית בזול, מן הסתם מכיוון שאין לה את היכולת להעריך את שוויו האמיתי, כך שניתן להניח שכל סכום כסף שהיה נשמע לה סביר מספיק לשימושה האישי כבר היה מספק את הסחורה מבחינתה.

בכסף שהיא הרוויחה מהמכירה הזו, תאמינו או לא, היא קנתה בעיקר בגדים, נעליים ותיקים עבור עצמה בלבד, ואין צורך בכלל לנסות לדמיין את התגובה הראשונית של הבעל למה שהיא עשתה.

יש לציין שבעקבות הפרסום שלו על כך באינטרנט המליצו לו לא מעט אנשים על אופציה של גירושין (עשוי להישמע קיצוני מידי, אבל בהתחשב בסמליות של המקרה אפשר בהחלט להסיק שלאישה הזו כנראה לא מאוד אכפת מדברים שחשובים באמת לבעלה) אך הוא החליט שלא לעשות זאת מפני שהמשפחה חשובה לו.

הדיווח לגבי הסיפור המלא פורסם בסופו של דבר באתר "MeriStation", והוא מעיד על כך שהמקרה הביזארי הזה אירע ביפן.

מה דעתכם על זה? איך אתם הייתם מגיבים אם היה קורה לכם דבר כזה בהתחשב בנסיבות השונות של המכירה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.