גם בסוף השנה: Call of Duty: Infinite Warfare ניצח את FIFA 17 וסיים בראש טבלת המכירות בבריטניה

מאת: לידור אטיאס

השבוע האחרון של שנת 2016 נגמר ואחת מן המדידות הרבות שנערכו במהלכו היא כמובן מדידת כמות הרכישות של משחקי הווידאו בבריטניה. זו בדיקה שנערכת, כפי שקוראינו יודעים, מידי שבוע, והיא מתייחסת אך ורק למכירות הפיזיות. ובכל זאת, השבוע האחרון של השנה ידוע כשבוע של ניקוי מדפים וכמות מכירות גדולה, כך שהוא משמעותי.

הבדיקה השבועית שוב חשפה כי המשחק הנמכר ביותר בבריטניה (פיזית) הוא Call of Duty: Infinite Warfare, אחד מן המשחקים שסיים הכי הרבה פעמים במקום הראשון של הטבלה הזו בחודשים האחרונים, כך שנראה שהקהל הבריטי באמת אוהב אותו.

מעבר לכך, שוב 2 הכותרים הגדולים של EA, הלא הם FIFA 17 ו-Battlefield 1, סיימו במקומות השני והשלישי בהתאמה ולא הצליחו לגבור על Call of Duty: Infinite Warfare.

כמו כן, המשכיות נרשמה גם בקרב המכירות של GTA V שהוא עודנו משחק פופולרי ומבוקש מאוד בבריטניה, כאשר במקרה הזה הוא קטף את המקום הרביעי בטבלת המכירות וממשיך להדהים את כולם כשהוא מתעלה על משחקים כמו Watch Dogs 2 ו-Final Fantasy XV החדשים יחסית.

הטבלה המלאה להלן:
1. Call of Duty: Infinite Warfare
2. FIFA 17
3. Battlefield 1
4. GTA V
5. Watch Dogs 2
6. Mafia III
7. Rocket League
8. Uncharted 4: A Thief's End
9. Steep
10. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שהטבלה מייצג את המשחקים הללו כמו שצריך מבחינה מעמדית? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.