קארי פישר (הנסיכה ליאה) תונצח במשחק Elite Dangerous

מאת: לידור אטיאס

לא תמיד זה קורה, אבל במקרה הזה בקשה של קהילת שחקני המשחק Elite Dangerous ביקשה את הנצחת קארי פישר, המוכרת לכולנו כנסיכה ליאה מסרטי "מלחמת הכוכבים", באופן מסוים בתוך המשחק. כזכור, פישר חוותה התקף לב ונפטרה ממש לפני מספר ימים, כאשר אתמול כבר החלו לזרום דיווחים על מות אמה של השחקנית (ושחקנית בעצמה) מרוב צער.

המפתחת נענתה בחיוב לבקשה הזו ואחד מן המפיקים של Elite Dangerous השיב לשחקנים בפורומים של המשחק בהודעה על כך שבעדכון 2.3 של המשחק יתווסף מעין מוצב צבאי חללי אל המשחק להנצחת פישר.

מצד שני, זהו איננו תקדים - כאשר לנרד נימוי, שחקן ב"סטארטרק" בתפקיד הדמות ספוק, הוא זכה אף הוא להנצחה במשחק Elite Dangerous, עת הוכנס למשחק כוכב לכת וולקני חדש ותחנת חלל להנצחתו.

בקשה נוספת הופנתה למפתחת Star Wars: The Old Republic, בקשה ראויה ומובנת אף יותר בהתחשב בכך שהמשחק משתייך למותג שפישר הייתה כה מוכרת בעקבותיו, אך ככל הנראה דווקא זו לא תקרה מפני שהמשחק מוגדר מבחינה כרונולוגית אלפי שנים לפני היוולדה של הנסיכה ליאה, דמותה של פישר.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בהנצחה ראויה ומשמעותית או שרצוי שמקומות נוספים וגדולים יותר יקדישו מעט זמן לכך? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.