הטורניר העולמי ב-FIFA 17 Ultimate Team יתחיל בקרוב; כל פרטי הטורניר בפנים

מאת: לידור אטיאס

FIFA 17 הוא משחק שמעודד תחרות כמעט באופן אוטומטי בקרב שחקניו - הכניסה לאווירת הכדורגל בשילוב עם הרצון לנצח את החברים ובני המשפחה הם מתכון מושלם לתחרותיות, אולי אפילו תחרותיות יתר. בדיוק בעקבות כך מנוצל הפוטנציאל של FIFA 17 לטובת תחרות עולמית, והפרסים שווים במיוחד.

החל מה-4 בפברואר 2017, תתחיל האליפות של FIFA Ultimate Team, אליפות שתשוחק על גבי FIFA 17 כמובן. מכל רחבי העולם יגיעו קבוצות להתחרות בתחרות כאשר הפרס הגדול שנאסף הוא 1.3 מיליון דולר לזוכה המאושר בטורניר הזה, שזהו כמובן איננו פרס מובן מאליו.

את הכניסה לתחרות הרוויחו המשתמשים על ידי התחרות במצב המשחק Champions של FIFA Ultimate Team ב-FIFA 17 במספר סופי שבוע עד כה. מעבר לכך, במספר מקומות שונים בעולם נערכו תחרויות מקומיות ב-FIFA Ultimate Team, והם שהקנו את כרטיס הכניסה הסופי בהחלט למנצחים.

הפלטפורמות שהורשו להיכנס לתחרות הזו הן אך ורק ה-Xbox One וה-PS4 כך ששחקני FIFA 17 בשאר הפלטפורמות נותרו מקופחים ולא יכלו להשתתף בתחרות הזו.

בשלב המיון הראשון השתתפו מעל 6 מיליון שחקנים אשר הצטמצמו מאוחר יותר לקצת יותר מ-2000 שחקנים ששיחקו בתחרויות המקומיות ברחבי העולם, עד שכעת הגיע הטורניר לשלב נוסף שבו ישחקו הרבה פחות שחקנים.

באשר לתאריכים, ב-4 בפברואר תיפתח הישורת האחרונה של התחרות בפריז עם שלבים סופיים בסידני ומיאמי ב-11 וב-19 בפברואר בהתאמה.

2 הגמרים המקומיים יתרחשו בוואנקבור ב-8 באפריל, לאחר מכן בסינגפור יערך גמר מקומי ב-22 באפריל כאשר במדריד ייערך גם כן גמר ב-6 במאי.

הגמרים העולמיים והיוקרתיים ביותר ייערכו בברלין ב-20 במאי שם 16 הקבוצות הטובות ביותר יתחרו על פרס העומד על 400,000 דולרים. בסופו של דבר, כל הדרך התלולה הזו מובילה אל הגמר הגדול שהוכרז וייערך במהלך אוגוסט הקרוב בלונדון.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהטורניר הזה הוא ראוי? מתכוונים לנסות לצפות בחלק מן המשחקים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.