תמונות ראשונות מליברטי סיטי ב-GTA V

מאת: לידור אטיאס

לפני מספר שבועות דיווחנו לכם כאן על מוד חדש עליו ל-GTA V. המוד הזה אמור להביא את ליברטי סיטי אל GTA V ללא העלמת לוס סאנטוס אלא ממש לצידה כך ששתיהן מתקיימות בשלום ובשלווה זו לצד זו באחד המשחקים הטובים ביותר כיום.

כעת, בנוסף לסרטון הקצרצר שנחשף תחילה ולא באמת הראה משהו, אנו מקבלים תמונות הרבה יותר פרקטיות שממחישות את האופן שבו המוד הזה בא לידי ביטוי ב-GTA V.

הלכה למעשה - התמונות הללו מציגות את ליברטי סיטי בתוך GTA V, תמונות מאוד מיוחדות שחיכינו להן כבר זמן מה, במיוחד כאשר העיר הזו תזכה לשבת לצד לוס סאנטוס ולא תמחה אותה מן העולם של GTA V.

אלא שאני מוכרח להזכיר לאלו מכם שכמהים להוריד את המוד - אתם צריכים להיות בעלי המשחקים GTA V ו-GTA IV גם יחד על מנת שכל העניין יהיה חוקי, כך התקנת המוד מתוכננת והיא לא תעבוד אם זה לא יהיה במצב.

כמו כן, אם אתם תבחרו להתקין את המוד אתם תשנו לחלוטין את מפת המשחק שלכם ולמעשה תעברו על החוקים של Rockstar. אי לכך ובהתאם לזאת - כנראה מחכה לכם באן מ-GTA Online אם תבחרו להוריד את המוד הזה.





מה דעתכם על זה? האם החזרה לליברטי סיטי ב-GTA V תהיה שווה מספיק את הבאן שתקבלו מ-GTA Online? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו. לתמונות נוספות לחצו כאן.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.