שוב: GTA V בראש טבלת המכירות בבריטניה

מאת: לידור אטיאס

לאחר ש-GTA VI עבור ה-PS2 הופיע על המדפים בברזיל, כעת הגיע הזמן להתמקד במכירות האמיתיות ולא המזויפות, וכהרגלנו בקודש - נציג בפניכם את טבלת המכירות השבועיות בבריטניה.

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע בראש הטבלה ניצב לא אחר מ-GTA V. לא Battlefield 1, לא FIFA 17 וגם לא Watch Dogs 2, אלא GTA V שהושק אי שם בשנת 2013. ההישג הולך ומתהווה להישג מרשים במיוחד, במיוחד נוכח העובדה שבכל הזמן הזה משחקים חדשים מגיעים לשוק ולא מצליחים לשבור את משחק הגנגסטרים המופלא של Rockstar.

הטבלה, שנחשפה בסך הכל לפני מספר ימים, חשפה את עשרות המשחקים הנמכרים ביותר בבריטניה, אך אנחנו כמובן נתמקד ב-10 הנמכרים ביותר, על מנת להתמקד באלו שהטון שלהם בשוק הוא החזק ביותר.

שני ל-GTA V היה FIFA 17 של חברת EA, כשכמו בפעם הקודמת, גם הפעם Battlefield 1 לא הצליח להתברג אל השלישייה הראשונה כאשר את המקום השלישי תפס Call of Duty: Infinite Warfare שהצליח להוכיח אף הוא לאורך החודשים האחרונים שהבריטים בהחלט מחבבים אותו.

הטבלה המלאה:
1. GTA V
2. FIFA 17
3. Call of Duty: Infinite Warfare
4. Battlefield 1
5. Watch Dogs 2
6. Rocket League
7. Steep
8. Forza Horizon 3
9. Mafia III
10. Overwatch

מה דעתכם על הטבלה הזו? האם אתם חושבים ש-GTA V באמת ראוי למעמד העל לו הוא זוכה מאת הגיימרים ברחבי העולם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.