מצב משחק חדש, רווחים כפולים, אופנוע חדש ומבצעים ב-GTA Online

מאת: לידור אטיאס

עדכוני GTA Online ממאנים להיפסק, אז מי אנחנו שנתנגד לכך? בעדכון החדש למצב המשחק הזה של GTA V נוסף מצב משחק חדש וגם נוספו למשחק מבצעים והנחות לשבוע הקרוב על מגוון פריטים שונים במשחק. אבל אל תדאגו, גם אם אין לכם מספיק כסף לממן את זה, כרגיל ישנן הזדמנויות להכפיל את הרווחים שלכם פי שניים או אפילו שלושה ולהרוויח הרבה יותר כסף.

מצב המשחק החדש שנוסף קרוי "Vehicle Vendetta" וכשמו כן הוא - זהו מצב משחק מבוסס נהיגה בו 2 קבוצות נאבקות על יכולות מיוחדות המפוזרות ברחבי מפת המשחקון. היכולות הן:
*Beast
*Detonator
*Bomb
*Rockets
*Repair
*Ghost
*Jammed
*Flipped
*Zoned
*Deadline

אם תבחרו לשחק במצב המשחק הזה במהלך התקופה שבין היום ל-17 בינואר הקרוב (קצת יותר משבועיים) אתם תקבלו כסף משחק ו-RP כפולים בעקבות ההשתתפות שלכם, אז שווה מאוד לנסות את מצב המשחק החדש הזה.

תוכן חדש נוסף הוא האופנוע החדש של "Pegassi" - מדובר ב-"FCR 1000 Custom", אופנוע שהוגדר על ידי Rockstar כאופנוע אולד-סקול וקלאסי. אם אתם מעוניינים לרכוש אותו, הוא זמין מעתה במשחק.

אלא שלא רק ב-"Vehicle Vendetta" ניתן להרוויח כפול - בימים הקרובים כל ה-"Stunt Races" שפותחו על ידי Rockstar (סך הכל 27) יציעו רווחים כפולים של כסף משחק ו-RP, כל זאת החל מה-3 בינואר, דהיינו מחר.

מעבר לכך, מירוץ הפרימיום השבועי, במקרה הזה "Racing Alley", מציע רווח משולש ב-RP, כך שאם אתם מתכוונים לעלות בדרגות, זה מצב המשחק האולטימטיבי לכך.

באשר לשאר המבצעים וההצעות המיוחדות - את כל אלו תוכלו למצוא ברשימה שלהלן:
*25% יותר כסף משחק בייצוא של רכבים
*25% הנחה על שיפוצים במחסנים של רכבים מיוחדים ועל מחסנים של מטענים מיוחדים
*50% הנחה על רכישת מטול רימונים
*25% הנחה על שדרוגי ביצועים למנוע
*25% על חומרי הנפץ, מגן הגוף והתחמושת
*25% הנחה על כל המסכות

מה דעתכם על כל זה? האם אתם שמחים שהמשחק ממשיך להתעדכן או שאתם כבר לא מביעים בו עניין כלל? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.