3 ישראלים התברגו ל-30 המקומות הראשונים בתחרות עולמית של Dragon Ball Xenoverse 2

מאת: לידור אטיאס

בתקופה האחרונה נערכה תחרות עולמית רשמית ב-Dragon Ball Xenoverse 2 על ידי מפיצת המשחק. בתחרות התבקשו שחקני המשחק לעצב דמות משחק בעצמם (Avatar). הוכרז מראש כי הדמות שתזכה לאהדה הגדולה ביותר תוכנס למשחק כ-NPC זמן מה לאחר התחרות.

כעת, מכשהגיע שלב התוצאות, אפשר להכריז באופן רשמי כי 3 ישראלים התברגו לרשימת 30 הטובים ביותר בתחרות (אם כי אף אחד מהם לא הגיע למקום הראשון אחרי הכל, כך שייצוג ממשי במשחק לא יתקבל בעקבות ההישג הזה). ובכל זאת, מדובר בגאווה גדולה למדינת ישראל, שכן, למעשה 10% מן הזוכים בתחרות הם ישראלים.

רק דמותו של המקום הראשון (מברזיל) תגיע כ-NPC (דמות שאינה נשלטת על ידי השחקן אלא רק על ידי המחשב בעזרת בינה מלאכותית) אל המשחק עצמו בקיץ הקרוב, דבר שיפיח בה חיים לכל דבר ועניין, אך אף שחקן לא יוכל לשחק עמה הלכה למעשה אלא רק להתחרות בה.

3 הישראלים שהגיעו להישג הנאה הזה הם השחקנים "Leitix" ,"Niv2434" וגם "Avraham330". אני מוכרח להודות שהצפייה בשמות שלהם על גבי רשימת הזוכים הייתה מחזה מרהיב כשלעצמו עבורי.

מקרים כמו זה לא חוזרים על עצמם לעיתים רבות לצערי הרב, פשוט מאוד מפני שלא תמיד ישראל נחשבת למדינה שניתן להשתתף בטורנירים דרכה. קחו לדוגמה את הטורניר האחרון שנערך על ידי 2K במשחקה NBA 2K17. לשם לא יכולנו לשלוח נציגים וזאת על אף הפרס הראשון היוקרתי - טיסה לסוף שבוע האולסטאר של ליגת ה-NBA.

מה דעתכם על זה? האם יצא לכם להיתקל בדמויות הישראליות? הצבעתם להן במהלך התחרות וקידמתם אותו לעבר הזכייה הזו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.