מוקדם מהצפוי: NBA 2K18 הוכרז ויגיע השנה גם ל-Nintendo Switch

מאת: לידור אטיאס

מידי שנה חובבי משחקי NBA 2K מחכים בציפייה לסתיו, עת מושק המשחק השנתי בסדרה הזו. אלא שההמתנה להכרזה על המשחק השנתי, ממש מידי שנה, איננה מורטת עצבים פחות - עובר זמן מה עד שנעשית הכרזה רשמית על משחק NBA 2K ולרוב היא מגיעה לא רחוק בכלל מתאריך ההשקה.

אלא שההצלחה המסחררת של הסדרה, זו שמשאירה כבר במשך שנים את סדרת משחקי NBA Live מאחור (במיוחד הצלחתו המסחררת של NBA 2K17 במכירות והביקורות) כמעט ולא הותירה מקום לספק בדבר שאלת קיומו של NBA 2K18, אך מובן כי כמידי שנה גם הפעם חיכינו להכרזה הרשמית, הכרזה שבמקרה הזה הגיעה שלשום.

כחלק מהחשיפה המורחבת של Nintendo Switch שבמהלכה נחשפו לא מעט משחקים שיגיעו למכשיר, כולל מחירו ותאריך ההשקה שלו, נחשף גם כי NBA 2K18 יגיע אף הוא אל הפלטפורמה הזו, כחלק ממגמת הרחבת קהל היעד של המשחק.

יותר מזה - מצידה של 2K נמסר כי המשחק יעשה את דרכו אל השוק במהלך ספטמבר 2017 והוא צפוי להמשיך את השושלת שהתוותה החברה עד כה, כך שיש למה לצפות מן המשחק החדש בסדרת המשחקים הזו (יהיה מעניין לראות אם NBA Live 18 בכלל יגיע לשוק או לא, כרגע הסיכויים לכך לא גבוהים).

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים להגעת NBA 2K18 או שמשחקי ספורט אחרים מושכים אתכם לקראת הסתיו הקרוב? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.