שחקנים הושעו מ-Battlefield 1 מפני שהם שיחקו טוב מידי

מאת: לידור אטיאס

הרבה מאוד סבבי באנים שאירעו בחודשים האחרונים היו יותר ממוצדקים, במיוחד במשחקי יריות תחרותיים בהם השימוש בצ'יטים לחלוטין הופך את המשחק לבלתי שחיק עבור אלו המנסים להתחרות בכך. אלא שישנם גם סבבים פחות הוגנים, כמו זה שקרה לאחרונה ב-Battlefield 1.

בפוסט "Reddit" שהפוך לעצום במיוחד, שחקן בשם "kl-Spazmo" התלונן על לא פחות ולא יותר מהרחקה לצמיתות מ-Battlefield 1 בעקבות היותו "טוב מידי", לדבריו.

למרבה ההפתעה, על אף שייתכן כי מדובר בצ'יטר, שחקנים נוספים חלקו עמו חוויות דומות על הפוסט שלו ושיתפו כי גם הם "זכו" להרחקות שונות ומשונות מ-Battlefield 1 (חלקן לפרק זמן מסוים וחלקן לצמיתות) בעקבות היותם טובים מידי.

מה הסיבה לכך? לטענתם, מערכת האנטי-צ'יט של המשחק, FairFight, מזהה אותם ככאלו החורגים מן הסטטיסטיקות של שחקן ממוצע ומגדירה אותם כצ'יטרים בעקבות החריגה הזו. המערכת הזו היא אחת מהדרכים לאיתור צ'יטרים על ידי DICE, ונראה כי המקרה הזה לא ישנה את הדרך הזו אך הוא בהחלט מעלה ספקות באשר אליה.

השחקן שהתלונן במקור ("kl-Spazmo") בסופו של דבר תיאר כי תחילה הוא הורחק לפרק זמן מסוים, אך לאחר מכן המערכת שוב עשתה שגיאה בזיהוי שלו ולמעשה הרחיקה אותו לצמיתות על כך שהמשיך "להשתמש בצ'יטים".

ברגעים אלו, בעקבות פנייה של השחקן אל DICE בטוויטר (לאחר שפנייה אל EA לא הועילה) מפיק של Battlefield 1 בודק את הבקשה של אותו שחקן לביטול הבאן ואמור להכריע בעניינו - האם הוא היה פשוט טוב יותר מהשחקן הממוצע בהרבה או שמא מדובר בצ'יטר.
דבר נוסף שחשוב לציין - המערכת הזו לא מופעלת לראשונה ב-Battlefield 1 ויותר מזה - השחקן ציין כי יש לו 2800 שעות במצטבר על משחקים שהשתמשו במערכת הזו, אלא שהבאן הראשון שקיבל מ-Battlefield 1 הוא הראשון שלו על גבי משחק שמשתמש במערכת הזו.

מה דעתכם על המקרה הזה? האם אתם חושבים שמדובר בצ'יטר או שאולי הוא פשוט טוב יותר מהשחקן הממוצע? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.