גאווה בגיימינג: הדמות Tracer מ-Overwatch התבררה כלסבית; דמויות להט"ביות נוספות יחשפו בקרוב

מאת: לידור אטיאס

מידי כמה זמן, Blizzard מוציאה סט של קומיקס המעמיק בדמויות המשחק וחושף צדדים אישיים יותר בהן שלא ראינו עד לקומיקס. בקומיקס האחרון שנחשף הוצגו אירועים הקשורים לחג המולד ההולך ומתקרב, כאשר בין היתר כאשר Tracer קיבלה את מתנת החג שלה מהחברה הן פצחו בנשיקה לוהטת שאוירה למופת בקומיקס והותירה רבים נרגשים במיוחד.

כזכור, כבר בעבר Blizzard ציינה שיש כמה וכמה דמויות המשתייכות לקהילה הלהט"בית ב-Overwatch (כך שבכל מקרה Tracer היא לא היחידה וייתכן גם כי ישנה דמות של הומו במשחק, אולי אפילו ביסקסואל או ביסקסואלית שמסתובבים להם אי שם).

בכל מקרה, על אף שלא מדובר בנשיקה הלסבית הראשונה אי פעם בטלוויזיה של אלן דג'נרס אי שם בשנות התשעים, התגובות עדיין היו נרגשות ובסך הכל מפרגנות מאוד, דבר שהוא לאו דווקא מובן מאליו בדור שכזה.

רוב התגובות לא היו מפורטות ופשוט מאוד תיארו שמחה רבה מהגדרת דמות ב-Overwatch (להזכירכם - משחק השנה) כדמות המשויכת לקהילה הלהט"בית, צעד שגם אני רואה אותו כמבורך, במיוחד אם יש לזה ערך עלילתי שמעניק לדמות עומק נוסף מעבר לזה המצוי במשחק.

אלא שהיו תגובות מאופקות קצת יותר שטענו שייתכן גם כי מדובר בדמות שהיא ביסקסואלית מפני שעדיין לא ראינו אותה במפגש מול גבר אחר, אבל את המחשבות על העניין הזה נשאיר כבר לכם.

מה שבאמת מעניין בנושא הזה הוא ש-Blizzard בחרה לחשוף כי מדובר רק בדמות הראשונה שנחשפת וכי היא מתכוונת לחשוף בקרוב דמויות נוספות שכאלה (היה ידוע שיש דמויות נוספות, אבל כעת סוף סוף נדע מי הן בפועל).

מה דעתכם על זה? האם אתם רואים בזה צעד מאולץ או בצעד מבורך מצידה של Blizzard? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.