עדכון חג המולד של GTA Online נחשף באופן רשמי; כל פרטי העדכון על ההנחות וההפתעות בפנים

מאת: לידור אטיאס

חג המולד הגיע באופן רשמי ל-GTA Online בעדכון ששוחרר אתמול למשחק. פריטים רבים והפתעות מיוחדות הגיעו השנה למשחק וזאת בנוסף לכל הפריטים מן השנים הקודמות, אשר יהיו זמינים גם כן.

בראש ובראשונה ישנם סוודרים וכובעים חדשים ברוח החג, אשר אליהם מצטרפים פרטי הלבוש של סנטה קלאוס ומסיכות החג שהופיעו בשנים הקודמות, כמו גם פרטי לבוש חגיגיים אחרים. היופי האמיתי הוא שכל זה לא דורש מכם תשלום כלל אלא זמין בחינם ברחבי לוס סאנטוס. הזמינות של הביגוד הזה בחינם תתקיים עד ה-9 בינואר הקרוב.

אלא שלא הכל בחינם, וכיאה לחג הממוסחר בעולם, ישנם גם בגדים חדשים שמתווספים למשחק לתקופת החג ויהיו זמינים לרכישה - מדובר על בגדי גוף מיוחדים לחג. מה מיוחד בהם? אתם יכולים להאיר באמצעותם את הסביבה - זה יכול להיות פלאש קצר, תאורה מלאה או אפילו הבהוב.

אם אתם רוצים לעשות את החג כמו הדוד השיכור שלכם, כנראה שתעדיפו לגשת לאחת מחנויות הנשק במשחק ולרכוש לעצמכם משגר זיקוקים. המשגר הזה חוזר למשחק לתקופת החג וכעת אתם יכולים לעשות את החג בצורה צבעונית אך מפוצצת.

אם אתם מחפשים את החלק של ההדלפה שהייתה בנושא חג המולד בתוך כל זה, אתם תמצאו אותו כאן - ההדלפה הייתה נכונה ולמעשה כל מי שיתחבר עד ה-2 בינואר ל-GTA Online יקבל באופן אוטומטי פיג'מה חדשה ומקטורן פסים עבה.

בנוסף לביגוד, ישנה גם תוספת במובן המוטורי - "Nero", רכב ספורט משופר וחדיש יהיה זמין לרכישה באחת מחנויות הרכב של בני ברחבי מפת המשחק. בחלק הזה Rockstar גם רמזה על הגעת מכוניות נוספות בהמשך, והן ככל הנראה אלו שהודלפו לאחרונה.

אולם, כל זה עולה הרבה מאוד כסף. רוצים לקבל כסף לחשבון האישי במשחק כדי לאפשר רכישת דברים רבים לכבוד החג? אתם מוזמנים להשתתף בתחרות של Rockstar ברשת החברתית הקטנה שלה, "Social Club". צלמו את עצמכם בתמונת חג מהודרת, תייגו אותה עם ההאשטאג "#FESTIVESURPRISE2016" והעלו את התמונה ל-"Social Club" דרך המשחק ואולי תזכו במיליון דולר למשחק.
דרך נוספת להרוויח קצת יותר היא לשחק ב-"Turf Wars", מפני שמצב המשחק הזה יניב לכם רווח כפול הן בכסף המשחק והן ב-RP שלכם.

בנוסף לכך, השתתפות במירוץ "Plummet", מירוץ הפרימיום החדש, תניב לכם רווח משלוש מהרגיל רק על השתתפות, כאשר 3 המקומות הראשונים יזכו בפרסים שווים במיוחד שינפחו להם את הארנק.

לבסוף, אם אתם מעוניינים דווקא לחסוך כסף, Rockstar מציעה מגוון של מוצרים שונים בהנחה של 25%. מדובר ברכבים "Enus Super Diamond" ו-"Nagasaki Shotaro, צביעות מחדש, אורות ניאון לרכב, כלי הטיס "Voltaus" וגם ה-"Buckingham Nimbus", רכישת פנטהאוז ב-"Eclipse Towers", בתים מוגבהים, עיצוב פנים של דירות ה-"High End" במשחק, רכישת משגר רימונים קומפקטי, "Sweeper Shotgun", מיני "SMG" וגם הרובה הקומפקטי.

מה דעתכם על כל זה? האם זוהי רוח החג במיטבה או שציפיתם ליותר בהקשר של GTA Online במהלך חג המולד? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.