בונוסים והפתעות לשחקני Star Wars Battlefront בסוף השבוע הזה

מאת: לידור אטיאס

סוף שבוע נחשב לזמן חגיגי מאוד כשזה נוגע לגיימינג, ולא בכדי מידי סוף שבוע כמה וכמה משחקים מוצעים בהנחה ו/או מציעים בונוסים כאלה ואחרים לאלו שישחקו בהם במהלך סוף השבוע. כעת, Star Wars Battlefront מצטרף לסטטיסטיקה ומציע כמה בונוסים נחמדים לטובת השחקנים שישחקו בו בסוף השבוע הקרוב.

ראשית, האירוע הזה יתרחש בין ה-23 בדצמבר, יום שישי הקרוב, וה-25 בדצמבר, יום ראשון הבא. כל מי שרק יתחבר למשחק במהלך פרק הזמן הזה יזכה בבונוס חד פעמי של 5000 קרדיטים בתוך המשחק לשימוש חופשי, אז אם היו חסרים לכם כמה גרושים כדי להתחדש בפריט כזה או אחר במשחק, כעת תוכלו להשתמש בבונוס הזה.

בנוסף לכך, במהלך סוף השבוע הזה כל הניקוד שתצברו במשחקי המולטיפלייר שלכם במשחק יוכפל כך שתוכלו להתקדם מהר יותר במשחק עצמו ולהתפתח במהירות. שוב, אם חיכיתם להזדמנות להתקדם, במיוחד עכשיו כשאווירת "מלחמת הכוכבים" בשיאה עם צאתו של "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים", קיבלתם אותה זה עתה.

אלא שהבונוס אולי הכי מדליק שתקבלו בסוף השבוע הזה הוא האפשרות לשחק בחבילת ההרחבה של כוכב המוות מספטמבר האחרון לגמרי בחינם.

במידה והמשחק שלכם מעודכן, הקבצים הרלוונטיים לאירוע הזה אמורים להיות כבר מותקנים אצלכם כך שכאשר תתחברו בפתיחת אירוע סוף השבוע למשחק תוכלו כבר להתחיל לשחק ולא תצטרכו לבזבז את הזמן על ההורדה. אם עדיין לא התקנתם את הקבצים הרלוונטיים ואתם רוצים לקחת חלק בכל זה, זה בדיוק הזמן לעדכן את המשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהאירוע הזה יגרום לשחקנים לשחק ב-Star Wars Battlefront? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.