אירוע חג המולד של Battlefield 1 מתחיל היום עם מצב משחק חדש

מאת: לידור אטיאס

כמו משחקים רבים אחרים, גם Battlefield 1 מקבל עדכון לרגל חג המולד. האירוע המיוחד של Battlefield 1 מתחיל היום והוא יהיה פעיל עד ה-29 בדצמבר עם דברים חדשים לעשות ולפתוח בכל יום ויום.

היום, Battlefield 1 מוסיף מצב משחק מותאם אישית חדש בשם "Blind Delivery". זוהי וריאציה של מצב המשחק "War Pigeons" שבה המיני-מפה של המשחק כבויה. כמו כן, הנשקים שבהם אתם יכולים להשתמש מוגבלים לאקדחים וחומרי נפץ בלבד. אתם יכולים למצוא את "Blind Delivery" בלשונית המשחקים המותאמים אישית בתפריט המולטיפלייר של Battlefield 1.

רשימת הבונוסים לפי ימי חג המולד ב-Battlefield 1 כולל היום זמינה להלן:
*21 בדצמבר: מצב המשחק המותאם אישית החדש "Blind Delivery" מגיע. זהו מצב המשחק "War Pigeons" ללא מיני-מפה תוך שימוש באקדחים וחומרי נפץ בלבד.
*22 בדצמבר: התג "Holiday Truce" יוענק לכל השחקנים החל מה-22 בדצמבר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר אל Battlefield 1 והתג המיוחד הזה יהיה שלכם (אחד לכל חשבון).
*22 בדצמבר: סקינים לכלי רכב מגיעים אל Battlefield 1. שני הסקינים שמגיעים למשחק בתאריך זה הם לטנקים כבדים בלבד ועונים לשמות "Schnuck" ו-"Desert Gold".
*23 בדצמבר - 29 בדצמבר: כל השחקנים שייכנסו ל-Battlefield 1 בתקופה זו יקבלו Battlepack חינמי (אחד לכל חשבון).
*23 בדצמבר - 29 בדצמבר: כל בעלי גרסת הפרימיום של Battlefield 1 שיתחברו בתקופה זו יקבלו בחינם שתי Superior Battlepacks.

מה דעתכם על אירועי חג המולד ב-Battlefield 1? האם הם ראויים בהתחשב באירועים שיצאו לפועל במשחקים אחרים או לא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.