הו הו הו: חג המולד מגיע ל-Rocket League במלוא הדרו

מאת: לידור אטיאס

חג המולד הולך ומתקרב, ועל אף שבישראל יציינו אנשים רבים החודש דווקא את חג החנוכה, ברחבי העולם יחגגו את חג המולד החגיגי והצבעוני, וכיאה למאורע השנתי הזה, מספר משחקים ילבשו חג לכבוד החג הזה, ביניהם המשחק האהוב Rocket League.

כידוע לכם, בקרוב יגיע עדכון חדש ל-Rocket League אשר יוסיף למשחק תמיכה ב-Steam Workshop, אימונים מותאמים אישית וגם דגלים קהילתיים. ובכל זאת, זה לא חג מולד אמיתי בלי עדכון מתאים במשחק עצמו.

מה שיתווסף במסגרת חג המולד זה כובע של שדון לגג האוטו, אנטנה של מפצח אגוזים ואפילו משקפיים מיוחדים לרגל שנת 2017. בכל מקרה, גם אביזרי השנה שעברה יחזרו כמו תמיד ותהיה לכם אפשרות להשיג אותם. בין האביזרים הללו תוכלו למצוא שובל מיוחד של חג המולד לאוטו האישי, עץ חג מולד לגג האוטו, כובע של סנטה קלאוס לגג האוטו ועוד המון פריטים מעניינים, כולל אנטנות מיוחדות ואביזרים נוספים לגג.

איך משיגים את הפריטים? זה פשוט מאוד - מיד לאחר המשחק ניתן לקבל פריט במתנה, כך שבין הפריטים שיחולקו לשחקנים יהיו הפריטים המיוחדים של חג המולד.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לקבל כמה פריטים לרגל חג המולד במתנה? האם אתם בכלל מציינים את החג הזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.