הנה בא עוד גל גדול: גל חדש של באנים והרחקות כנגד צ'יטרים ב-Overwatch

מאת: לידור אטיאס

סבב חדש של באנים יצא לדרך מטעמה של Blizzard במשחקה Overwatch, זאת כחלק מהתכנית שלה לטיהור המשחק מצ'יטרים ורמאים. אלא שהסבב הזה היה מיוחד במינו וגרר, שימו לב - תלונות של צ'יטרים שהורחקו בפורומים של המשחק במחאה על מה שקרה להם.

מה שקרה הוא שלמעשה הסתובבה שמועה בין לא מעט שחקנים על צ'יט חדש שהוא בלתי מזוהה מצידה של Blizzard. בדיעבד, מסתבר כמובן שאין אמת בדברים וכל אותם משתמשים שחרגו מהנהלים והשתמשו בצ'יטים הללו ספגו הרחקות שחייבו אותן לפתוח משתמש חדש ולרכוש את Overwatch מחדש גם כן במידה והם מעוניינים לחזור למשחק.

התלונות עצמן היו כנגד כל אותם צ'יטרים שהפיצו את השמועה על כך שהצ'יט הזה הוא בלתי מזוהה. מתחת לפסקה הזו תוכלו למצוא כמה תלונות מעניינות במיוחד של צ'יטרים שהורחקו:
1. "האם ההאק שלכם זוהה גם כן?"
2. "אני ממש מעוצבן, השתמשתי בהאק פעם אחת אתמול והורחקתי מחשבון ה-Overwatch היחיד שלי שכרגע קניתי ועכשיו המבצע נגמר . אנשים מזו**** אמרו לי שההאק בלתי מזוהה".
3. "הנה בא גל הבאנים, עבור מי (כמוני) שחשב ש-Blizzard לא יכולה לזהות (את ההאקים). משחק טוב".

אלא שאם חשבתם שהצ'יטרים הללו לא ימשיכו לנסות, ובכן, אתם טועים, ויותר מזה - אחד מן המורחקים דיווח על 7 ניסיונות שונים של הצ'יט הזה, כך שנראה כי יש מי שימשיך לנסות.

מה דעתכם על העניין הזה? האם אתם מצפים לגל גדול מאוד של הרחקות בפעם הזו וגם בפעמים הבאות כדי לשמור על Overwatch? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.