המדליף "Tripcode" הדליף מידע סודי לגבי המולטיפלייר והקמפיין של Red Dead Redemption 2

מאת: לידור אטיאס

הדלפות הן כבר מזמן עניין שבשגרה בשוק הגיימינג, אלא שבכל זאת, על כ להדלפה אמינה אחת, מסתובבות עשרות אם לא מאות שמועות סרק שכל קשר בינן ובין המציאות הוא מקרי בהחלט. במקרה הזה, ההדלפה שאנו חושפים כאן בפניכם מובאת ממדליף ידוע, "Tripcode" שמו, ואם לא שמעתם עליו אתם תשמחו לדעת שהוא כבר הדליף מידע סודי על 2 חבילות הרחבה שונות של GTA V, כך שיש בהחלט יסוד להניח שיש אמת בדבריו נכון לשלב זה של פיתוח המשחק.

ראשית, הוא התייחס לסיפור של המשחק והצהיר כי Red Dead Redemption 2, נכון לכרגע, מתוכנן להכיל 3 דמויות שונות איתן ניתן לשחק (בדיוק כמו ב-GTA V) וכי כל ה-3 הדמויות חברות בכנופיית עבר של ג'ון מרסטון, דמות הידועה לשחקני Red Dead Redemption. ראוי לציין כי הוא הוסיף ואמר כי ג'ון מרסטון אינו אחד מ-3 הדמויות הללו.

אלא שזה כמובן לא נעצר שם ואותו מדליף הוסיף ודיבר לגבי המולטיפלייר של המשחק, תכונה חוזרת שהייתה זמינה במשחק הראשון.

מה שהוא חשף באשר למולטיפלייר של המשחק הוא שהמולטיפלייר של המשחק יושק באופן דומה לזה של GTA V - הוא יגיע רק לאחר הגעת המשחק, אשר בתחילה יכיל רק את הקמפיין הסיפורי. את התביעה הזו הוא גיבה בנימוק אודות כך שאם המולטיפלייר היה יוצא עם המשחק אף אחד לא היה משחק במצב הסיפורי וכולם היו רצים למולטיפלייר וגורמים לקריסת השרתים.
מה דעתכם על כל המידע הזה? האם אתם חושבים שיש אמת בדבריו של המדליף או ש-Red Dead Redemption 2 יהיה שונה בתכלית? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק ומעקב בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.