נפילות FPS ב-Battlefield 1 מאז אוקטובר ב-PC; שחקנים איבדו את הישגיהם והתקדמותם במשחק

מאת: לידור אטיאס

Battlefield 1 חווה כל מיני בעיות בהשקתו וגם אחריה, וכעת 2 סוגיות חדשות עומדות על הפרק (אחת חדשה-ישנה ואחת חדשה לגמרי) - שחקנים רבים מדווחים על נפילות FPS (קצב פריימים) ב-Battlefield 1 מאז חודש אוקטובר ועד לימינו אנו וישנן גם תלונות על אבדן התקדמות והישגים במשחק.

ראשית, סוגיית נפילות ה-FPS - יש לציין שמגוון רחב מאוד של מקרים תוארו בדיון שנפתח בנושא בפורומים של Battlefield, כאשר חלק קטן מהאנשים דיווחו על מציאת פתרון (לסוגיה הפרטית שלהם) אך רבים נותרו ללא פתרון. כך למשל, תחילה דיווח אדם אחד על נפילות FPS במשחק על אף הרצתו על מחשב טוב מספיק להרצת המשחק (16GB של זיכרון RAM בנוסף ל-3GB של VRAM בכרטיס המסך וגם מעבד AMD FX-8350) מ-50-60 פריימים בשנייה ל-10 פריימים בשנייה.

מאוחר יותר, אותו אדם דווקא דיווח על מציאת פתרון, אך רבים אחרים, אפילו כאלו בעלי מחשבים מתקדמים וחזקים משלו, נותרו חסרי תקווה בנוגע לפתרון הבעיה באופן אישי וללא עדכון מצידה של DICE לטיפול בבעיה הזו.

מי שכן הצליחו להימנע ככל האפשר מהבעיה הם כל אותם בעלי מחשבי העל שמחזיקים בדגמים מהחזקים ביותר כיום של המעבדים וכרטיסי המסך, אך מובן שהם לא מהווים רוב מתוך קהל המשחק ולפיכך יהיה על DICE לסייע לבעלי המחשבים ה"סבירים" לפתור את הבעיה הזו.

יש לציין שהדיון שנפתח בנושא מתפרס על כ-26 דפים בפורומים של Battlefield נכון לרגע כתיבת שורות אלו והוא נצפה יותר מ-70,000 פעמים, כך שאין ספק שהחשיפה אליו גדולה במיוחד ואנו צפויים לזכות להתייחסות מצידה של DICE לסוגיה הזו בקרוב מאוד.

הסוגיה הזו נמצאת בדיון עוד מסוף אוקטובר ונמשכה ממש עד הימים האחרונים בהם היא עדיין פעילה ונראה כי התלונות לא נפסקו מצד חלק גדול מהשחקנים אשר מצפים לפתרון ומעבירים ביקורת חריפה על DICE.

כעת, נעבור לסוגיה השנייה - שחקנים החלו לדווח לאחרונה על מספר בעיות שקשורות למשחק, ובראשן אבדן הדרגה אליה הם הגיעו, תקלות בניסיונות להתחברות לרשת, אבדן כל הציוד שהם פתחו במשחק ואבדן סטטיסטיקות עבר.

התלונות הללו זרמו דווקא דרך הטוויטר, שם מספר אנשים התלוננו על תקלות ונראה כי הדבר עוד צפוי לתפוס תאוצה ולדרוש את בדיקתה של DICE בקרוב מאוד.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהבעיה תיפתר בקרוב או ש-DICE תנטוש את שחקניה עם בעיות המשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.