מארי כריסמס: Call of Duty: Infinite Warfare הוא הנמכר ביותר בבריטניה בשבוע ההכנות לחג המולד

מאת: לידור אטיאס

השבוע שקודם לחג המולד (במקרה שלנו, השבוע האחרון שהסתיים שלשום) נחשב לעמוס במיוחד בקניות של מגוון מוצרים, ביניהם גם משחקי וידאו, שעבור חלק מהילדים נחשבים למתנות המושלמות ביותר לרגל החג. את המירוץ הזה לשנת 2016 ניצח Call of Duty: Infinite Warfare שמכירותיו בבריטניה מטילות צל אימתני על הידיעות לגבי מכירות חלשות.

למעשה, Call of Duty: Infinite Warfare היה הנמכר ביותר בשבוע האחרון בבריטניה שהיה, כאמור, השבוע האחרון לפני חג המולד, השבוע שבו חלק גדול מרכישות החג מתבצעות. גם בשבוע שעבר היה המשחק במקום הראשון, אבל לא רק הוא נשאר במקומו - גם המקומות השני והשלישי, FIFA 17 ו-Battlefield 1 בהתאמה, נותרו זהים.

מעבר לכך, הטבלה כולה השתנתה - במקום הרביעי ניצב Watch Dogs 2 (בשבוע שעבר היה במקום השישי והמאכזב בלבד), אחריו, במקום החמישי, ניצב GTA V, המשחק שלא נס ליחו לעולם והוא עודנו חי, נושם ובועט. אתם תבינו עד כמה הוא מדבר חזק כשתבינו ותראו איזה משחקים הוא הותיר תחתיו בטבלת המכירות.

אם כן, במקום השישי, המקום אותו אייש בשבוע שעבר Watch Dogs 2, ניצב כעת Final Fantasy XV, כאשר במקום השביעי ישנה הגרסה המחודשת של The Elder Scrolls V: Skyrim ובמקום השמיני נמצא Dishonored 2.

את הטבלה סוגרים במקום התשיעי והעשירי Steep ו-Mafia III בהתאמה, כאשר הראשון נאבק בכל כוחו להיכנס לטבלה ולאחר עליית המכירות שלו הוא הצליח לעשות זאת ולהגיע אל 10 המקומות הראשונים.

הטבלה המלאה להלן:
1. Call of Duty: Infinite Warfare
2. FIFA 17
3. Battlefield 1
4. Watch Dogs 2
5. GTA V
6. Final Fantasy XV
7. The Elder Scrolls V: Skyrim Remastered
8. Dishonored 2
9. Steep
10. Mafia III

מה דעתכם על הטבלה? האם אתם חושבים שהיא משקפת את המציאות? איזה מהמשחקים הייתם רוצים לקבל במתנה לחנוכה או לחג המולד? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק ומעקב בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.