שידור חוזר: מהלכי השבוע של Overwatch - תמרונים, פיצוצים והרבה מאוד אקשן

מאת: לידור אטיאס

לכל גיימר יש רגעי משחקיות שהוא פשוט מאוד גאה בהם - במשחקי הספורט זה ככל הנראה הבקעת גול עם השוער או מספרת, במשחקי אסטרטגיה זה יכול להיות כיבוש העולם במינימום מהלכים וללא הרבה קרבות ובמשחקי יריות ישנם רגעים בהם אתה תופס את היריב לא מוכן או פשוט מאוד נכנס למשחק בכל הכוח ומוביל את הקבוצה שלך לניצחון. ליקטנו עבורכם מספר רגעים שכאלו מתוך Overwatch.

קטע מספר 1

הקטע הראשון מציג שילוב של שימוש נהדר ביכולת מיוחדת וכמובן תזמון מעולה בו תפס השחקן את הקבוצה האויבת במצב הכי גרוע שיכול להיות (עבור הקבוצה כמובן).

בהתגנבות חמקמקה מאחורי הגב, הצליח השחקן שבסרטון לחסל בקלילות 5 שחקני אויב, דבר שכמובן זיכה אותו לא רק בהדיפה אדירה של הקבוצה היריבה אלא גם ברצף של 5 הריגות (שנעשו בתוך שנייה או שתיים).

קרדיט - המשתמש "nonsciolist" ב-"Reddit".

קטע מספר 2

הביצוע השני הוא דומה מאוד לזה הראשון, כאשר שוב מדובר בשילוב של שימוש טוב ביכולת מיוחדת לצד תפיסת האויב כשמכנסיו למטה, בתזמון הכי גרוע שיכול להיות עבורו.

אלא שהביצוע הזה הוא בסגנון המערב הפרוע בשימוש בריבולבר האהוב במשחק בירי מהיר, חסר פשרות ועצבני במיוחד שחיסל במהירות שיא 4 שחקנים שונים, שכל חטאם היה שהם עמדו יחדיו כשגבם פונה אל היורה. Too bad. 

קרדיט - המשתמש "23423423423451" ב-"Reddit".

קטע מספר 3

הקטע השלישי במספר מראה ביצוע שונה בתכלית מ-2 קודמיו, כאשר הפעם מדובר בתמרון זריז הכולל ירי עצבני עוד יותר מזה שראיתם עד כה, כל זאת כולל שימוש ביכולות מיוחדות.

על אף שהשחקן הזה לווה על ידי שחקנים מקבוצתו, בסופו של דבר הוא זה שהתפרץ לעבר אויביו והחל לירות לכל עבר בדיוק שיא, כזה שהשאיר את האויבים שלו בהלם מוחלט (ומתים).

קרדיט - המשתמש "Mrpants5" ב-"Reddit".
מה דעתכם על הקטעים האלו? איזה מן הקטעים לדעתכם הוא הטוב ביותר מבין אלה שהצגנו כאן בכתבה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.