כל התוספות והתכונות החדשות בעדכון החדש של Battlefield 1

מאת: לידור אטיאס

מחר יגיע אל Battlefield 1 עדכון חדש שיוסיף את המפה "Giant's Shadow". אלא שאם במקרה חשבתם שהמפה הזו היא הדבר החדש היחיד בעדכון הזה, אתם טועים ובגדול, מפני שהוא כולל גם תוספות אחרות ותכונות חדשות שיגיעו למשחק.

את העדכון על כל התכונות החדשות והתוספות שיגיעו למשחק בעדכון הקרוב צילם לכדי סרטון אחד היוטיובר "Westie" שנחשב ל"מומחה לענייני Battlefield" ב-YouTube.

בקצרה גם במלל - כעת נוספה למשחק האפשרות לצפות במשחק מהצד כ-Spectator, כך שאם תמיד רציתם להשקיף על המתרחש ו/או ליצור באמצעות האפשרות הזו סרטונים מוזרים ומצחיקים מתוך Battlefield 1, כעת אתם יכולים לעשות זאת.

מעבר לכך, אנו מקבלים בעדכון הזה גם מצב משחק מותאם אישית חדש שעונה לשם "Standard Issue Rifle" ובו אתם בסך הכל מקבלים את הנשק הרגיל כדי להילחם למען המטרה.

מבחינת שינויים בנשקים, מעבר לתוספת של הקרוסבואו מטול הרימונים, נעשו כמה שינויים בנשקים ביניהם הקטנת טווח הירי למספר שוטגאנים במשחק, אך ישנם כמובן שינויים נוספים.
מה דעתכם על העדכון החדש? האם אתם חושבים שהוא באמת מעניין ויהיה שווה לחזור לשחק ב-Battlefield 1 בעקבותיו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.