גרסת ניסיון של Titanfall 2 הכוללת תוכן מ-"Angel City" תהיה זמינה לכמה ימים

מאת: לידור אטיאס

עדיין לא שיחקתם ב-Titanfall 2? אם אתם חברים במנוי EA Access או Origin Access כעת יש לכם הזדמנות לשחק במולטיפלייר של המשחק בחינם בגרסת ניסיון הכוללת אפילו תוכן מחבילת ההרחבה המצופה של המשחק "Angel City".

גרסת הניסיון תהיה זמינה החל מה-2 בדצמבר, יום שישי, לכולם (אם אתם מנויים ל-EA Access או Origin Access אז החל מהיום) ותאריך התפוגה שלה הוא ה-4 בדצמבר, כך שהיא תימשך לכל אורך סוף השבוע. מה שנחמד באורך של הגרסה הוא שהחל מה-3 בדצמבר, יום יציאת חבילת ההרחבה "Angel City", התוכן מהחבילה הזו גם כן יהיה זמין בגרסת הניסיון. מעבר לכך, כל המפות, הנשקים ומצבי המשחק יהיו זמינים במולטיפלייר כפי שהם זמינים במשחק המלא (הקמפיין כמובן בלתי שחיק בגרסה הזו).

במידה ותתרשמו לטובה מההתנסות שלכם, כל התקדמות שעשיתם במולטיפלייר תישמר עבורכם, כך שאם תרכשו את המשחק במועד מאוחר יותר כל מה שהרווחתם והשגתם לא ילך לאיבוד ותוכלו להמשיך ממש מהנקודה שבה הפסקתם בגרסת הניסיון.

בכל מקרה, אם הזמנתם את Titanfall 2 בהזמנה מראש, את חבילת ההרחבה החדשה אתם תקבלו עוד היום ותוכלו להשתמש בכל מה שהיא מציעה - 6 חבילות נשק חדשות לטיטאנים, נשק חדש וכמובן אפשרות חדשה להוצאה להורג של חייל אחר.

מה דעתכם? האם אתם מעוניינים להתנסות במהלך סוף השבוע הקרוב ב-Titanfall 2 בגרסת הניסיון הזו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.