ילד בן 11 השתתף במרדף משטרתי עם רכב גנוב; הוא עשה זאת מיד לאחר ששיחק ב-GTA V

מאת: לידור אטיאס

אחד הדברים שמסבירים תמיד לגיימר המתחיל כילד, הוא שמשחק לחוד ומציאות לחוד. לאחר המקרה המזעזע של הילד שירה במטפלת שלו כי חשב שהיא תחזור לחיים (כי זה הרי מה שקורה במשחקי GTA), כעת מקרה מזעזע לא פחות - סמל ממשטרת פרובינציית אונטריו מדווח על מקרה של ילד בן 11 שעלה על רכב גנוב והחל לנהוג ממש לאחר ששיחק ב-GTA V, דבר שכנראה הוביל אותו לביצוע המעשה.

תואר כי הילד ביצע מרתון לילי של המשחק, כזה שלאחריו הוא ביקש לראות כיצד זה מרגיש לנהוג ברכב באמת ואז ביצע את המעשה הזה. חשוב לציין כי על פי הממצאים הראשוניים נאמר כי לא מדובר בילד רשע או כזה שנחשב למועד לפורענות, אלא פשוט מאוד ילד בן 11 שעשה את המעשה בתמימות, פשוט כי הוא לא הבין ולא ידע שמשחק לחוד ומציאות לחוד.

בחיים, אם מתים לא מתעוררים בבית חולים עם כמה שקלים פחות בארנק, אלא פשוט מתים, ואת זה כמובן לא הסבירו לאותו ילד, שלא הצליח לעצור במהלך מרדף משטרתי.

אגב, על אף שהמקרה תואר כמרדף משטרתי, צוין כי הילד עוד נסע תחילה במהירות השווה לכחצי מהמהירות המותרת באזור בו נהג. רק מאוחר יותר הוא החל להחליף נתיבים והאיץ למהירות הרבה יותר גבוהה מזו המותרת.

כמו כן, יש לציין כי לשוטרים לא היה מושג במהלך כל המרדף כי מדובר בילד קטן שיושב ברכב, והם כנראה ציפו למצוא במושב הנהג אדם שיכור או עבריין תנועה נמלט שמנסה להתחמק מעונש. למרבה ההפתעה, הם מצאו את מה שמצאו.

לאחר שנעשו בירורים בנושא, הילד הושב להוריו שכמובן שמחו עד מאוד לראות אותו, כך שמבחינתם הסיוט נגמר, אבל אין ספק שמבחינה חינוכית יש להם עוד הרבה מאוד עבודה, זאת להוציא את העניין שידו של ילד בן 11 משגת את GTA V, עניין בעייתי לא פחות.

מה דעתכם על המקרה? האם אתם חושבים שמדובר באשמת ההורים במקרה הזה או שקשה להאשים אותם במה שקרה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.