שחקן חיטט בקבצי No Man's Sky וחשף ככל הנראה את אחד העדכונים הבאים של המשחק

מאת: לידור אטיאס

לאחרונה הושק העדכון המרכזי החדש של No Man's Sky. הוא הוסיף המון דברים למשחק, ביניהם מערכת חקלאות חדשה שמאפשרת לגדל חומרים וצמחים שונים, מערכת בניית בסיס ועוד. אלא שכידוע לכם, Hello Games לא סיננה את דבריה ואמרה כי העדכון הזה הניח את התשתית למספר עדכונים נוספים שיגיעו בהמשך, והיו כאלה שלקחו את האמירה הזו ברצינות.


בסופו של דבר, התפיסה הזו הובילה לתועלת רבה, כאשר משתמש "Reddit" העונה לשם "eegandj" דאג לחטט מעט בקבצי המשחק, והוא בהחלט מצא שם מידע רב ערך.

בחיפושיו, הוא שם לב כי תיקייה חדשה נוצרה בתוך המשחק והיא תיקייה העונה לשם הפשוט "Buggy" (שם של רכב שטח). לאחר שהוא בדק את התיקייה הוא מצא שם מגוון של תכנים הקשורים, מן הסתם, לרכב חלל לנסיעה על פני הכוכבים, כאשר המיקוד עצמו היה בגלגלים, כאשר הוא מצא גם מודלים של גלגלים וגם טקסטורות של גלגלים שונים.

אלא שהשחקן החליט להעמיק והשקיע הרבה יותר מרק לפרסם ממצאים מתוך תיקיית המשחק - הוא שם לב שלא כל הקבצים מוכלים בתוך המשחק עצמו, כך שהוא החליט לעשות את העבודה הזו, הוא ייבא את כל הקבצים הרלוונטיים לתוך המשחק והציג את מה שיש עד כה על הרכב לראווה ממש בתוך No Man's Sky. את הסרטון שהוא פרסם תוכלו למצוא כאן:
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהעדכון הזה באמת יגיע למשחק בשלב מאוחר יותר כדי שנוכל לטייל ביתר קלות על הכוכבים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.