משחק ההמשך ל-Rise of the Tomb Raider הודלף בצורה מוזרה למדי

מאת: לידור אטיאס

לאחר שהוכרז כי לארה קופט תגיע לספר השיאים של גינס בגרסת הגיימינג המיוחדת ולאחר ש-Rise of the Tomb Raider הוגדר כהצלחה מסחררת על ה-Xbox One ,PC וה-PS4, אפשר בהחלט להגיד שהגיע הזמן לעבור הלאה עם משחק המשך ראוי שימשיך את המורשת של לארה קרופט בצורה ראויה.

כאמור, משחק ההמשך נחשף, ומדובר במשחק בשם Shadow of the Tomb Raider. השם עצמו התגלה בתמונה שצולמה ברכבת במונטריאול, תמונה שבה מצולם לפטופ של עובד עם השם הזה לצד כיתובים שונים שנראים מטושטשים ובלתי ברורים.

אלא שזה לא נעצר שם, והפרט אולי הכי מעניין הוא שמקורות יודעי דבר של האתר "Kotaku" אישרו כי המשחק הזה נמצא בפיתוחה של חברת Eidos Montreal (אותה חברה שפיתחה את Deus Ex: Mankind Divided המצוין).

כל קונספט אחר או רעיון לגבי המשחק אינם ברורים או ידועים, והמידע שנחשף הוא בהסתמך על המקורות של אתר "Kotaku" וכמובן התמונה של הלפטופ אשר פורסמה באתר "Reddit" על ידי אחד ממשתמשי האתר.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים כמותנו שהגיע הזמן למשחק חדש בסדרה או שלדעתכם לארה קרופט ראויה למנוחה ארוכה יותר מההרפתקה האחרונה שלה? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.