לארה קרופט מסדרת Tomb Raider זכתה בשני שיאי גינס רשמיים!

מאת: לידור אטיאס

אירוע מרהיב למדי התרחש בעולם הגיימינג וכזה שלא קורה בכל יום - סדרת משחקי Tomb Raider המוערכת, זו שמופצת גם היום וזו שהביאה עד כה כל כך הרבה משחקים לאוויר העולם, זכתה בשני פרסי גינס, דבר לא מובן מאליו המצביע על איכותה של הסדרה והתמדת מפיציה ומפתחיה לאורך השנים.

הפרס הראשון בו זכתה הסדרה הוא "הכי הרבה שערי מגזינים לדמות משחק" כאשר הפרס השני בו זכתה הסדרה הוא "הכי הרבה קוספליירים של לארה קרופט". ההישגים הנאים הללו מכניסים את המשחק לגרסת הגיימינג של ספר השיאים של גינס אשר תצא בשנה הבאה.

אם אתם במקרה תוהים איזה מספרים הביאו לזכייה בתארים הללו, התשובה ממש כאן לפניכם - באשר לשיא הראשון המדבר על כמות שערי המגזינים - לארה קרופט הופיעה על כ-1400 מגזינים שונים מאז הופעת הבכורה שלה שנערכה ב-1996. באשר לשיא הקוספליירים - מדובר על כ-270 אנשים שהתחפשו ללארה קרופט במקום מפגש אחד.

את הכבוד הגדול הזה כנראה שלא יישכחו יוצרי הדמות, מפתחי משחקי Tomb Raider, מפיצי משחקי Tomb Raider וכל מי שטביעת האצבע שלו נותרה על ההישגים המרשימים הללו, שכן לא בכל יום נכנסת דמות ממשחקי וידאו לספר השיאים של גינס, אבל כמובן שאם יש סדרת משחקי וידאו שראויה לכך היא סדרת Tomb Raider.

מה דעתכם על השיאים הללו של הסדרה ושל לארה קרופט? האם אתם חושבים שסדרת המשחקים הזו ראויה לזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.