ציוצים פוגעניים נמחקו מעמוד הטוויטר של Battlefield שמסתבך שוב

מאת: לידור אטיאס

עמוד הטוויטר של Battlefield הוא מאוד שנוי במחלוקת. ממש לאחרונה התפרסם בו ציוץ מעליב על Call of Duty שבו מבקשת EA (מפיצת משחקי Battlefield ומי שמפעילה את העמוד מטבע הדברים) להעליב את שחקני סדרת המשחקים Call of Duty. אלא שעל אף הפרסום השלילי לו זכתה החברה בעניין, היא החליטה להמשיך במגמת הציוצים הבעיתיים.

כאמור, המגמה המשיכה, הפעם עם מגוון פרסומים שתויגו בהאשטאג "justWWIthings" וכללו הודעות ומסרים מאוד חסרי רגישות בנוגע למלחמה, מסרים שכל מי שבן משפחתו נהרג במלחמה או נפגע בה עשוי היה מאוד להיעלב מהם אם הוא היה רואה אותם.

העניין הבעיתי במיוחד הוא שההאשטאג הזה דווקא נהיה טרנד, אבל הוא גם מה שגרם לפגיעה המהותית בו, במסגרתה אדם "השתלט" על ההאשטאג הזה ופרסם תחתיו עובדות אמיתיות על המלחמה, נזקיה וזוועותיה.

בסופו של דבר, כל העלבונות הללו הוסרו לאלתר מעמוד הטוויטר של המשחק, בין היתר בעקבות כמות אדירה של תגובות שליליות להן זכו הציוצים הפוגעניים הללו. כעת נותר לקוות ש-EA למדה את הלקח בעניין הזה.
מה דעתכם על העניין הזה? האם לדעתכם עמוד הטוויטר הזה שנוי במחלוקת כבר יותר מידי או שאתם עדיין עוקבים אחריו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.