חינם בלי כסף: Rainbow Six: Siege זמין בחינם לזמן מוגבל על גבי ה-PS4 וה-PC לצד הנחות עליו

מאת: לידור אטיאס

בסוף השבוע הזה, בין ה-11 ל-14 בנובמבר, לקראת השקת ההרחבה החדשה למשחק Rainbow Six: Siege, הוא יהיה זמין בחינם לבעלי ה-PS4 וה-PC. האירוע הזה למעשה מסמן את הפעם הראשונה שבה המשחק זמין בחינם על גבי ה-PS4, מפני שבאירועים קודמים הזמינות הייתה אך ורק ל-Xbox One וה-PC.

מדובר בגרסה המלאה של המשחק שתהיה זמינה בחינם, כאשר בנוסף לחינמיות של המשחק בסוף השבוע הזה, אתם יכולים כעת לרכוש אותו בהנחה של 50%, במחיר של 25 דולרים במקום 50 דולרים גם ב-Steam וגם בחנות של סוני. זה כנראה המבצע הטוב ביותר שתמצאו על המשחק, אלא אם כן אתם מעוניינים לחכות ליום שישי השחור ולמצוא אותו במחיר נמוך אף יותר.

יש לציין כי במידה ותרכשו את המשחק המלא לאחר סוף השבוע החינמי או במהלכו, כל ההתקדמות שלכם תישמר במידה ואתם תמשיכו להשתמש באותו חשבון בו שיחקתם במהלך סוף השבוע.

כעת סוף השבוע החינמי כבר פעיל ואתם יכולים ממש ברגע זה להוריד את המשחק בחינם על גבי ה-PC וה-PS4, כאשר שעת סיום האירוע תהיה 18:00 לפי שעון ישראל ב-14 בנובמבר.

מה דעתכם על האירוע הזה? האם אתם מתכוונים לנסות את המשחק ואולי אפילו לרכוש אותו בהנחה במהלך הימים הקרובים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.