רכב סודי ותלבושת סודית נחשפו ב-Watch Dogs 2; מדריכי פתיחה בפנים

מאת: לידור אטיאס

Watch Dogs 2 הוא משחק מסקרן שככל הנראה מסתתרים בו כמה סודות. לפני כמה זמן דיווחנו לכם כאן על כך שייתכן כי Ubisoft שתלה טריילר למשחק הבא שלה בתוך Watch Dogs 2 (מעין משחק חלל חדש שדווקא היה נראה לא רע בכלל). כעת הסיפור הוא מעט שונה.

לפני שנתחיל להסביר על מה מדובר - שימו לב כי ייתכן ויימצאו ספוילרים החלק מעתה והלאה, כך שמומלץ להיזהר לפני שתקראו את כל ההסבר.

מה שקורה כרגע הוא שנחשפה אפשרות לפתוח רכב סודי לגמרי ב-Watch Dogs 2 עבור האפליקציה "Demand App" במכשיר הנייד האישי שלכם. ככל הנראה ישנם מספר רכבים סודיים, אבל זהו אחד מהם.

הרכב שאתם תפתחו הוא רכב ה-"Red Thunder". הגיעו לאזור שליד "Kirby Cove" במשחק עצמו וחפשו שם את הרכב הזה. ברגע שתיכנסו לתוכו הוא ייפתח ויהיה זמין לשירותכם דרך אותה אפליקציה מדוברת ("Demand App").

אם במקרה הסתבכתם, אתם תשמחו לראות שיש כבר סרטון הדרכה לפתיחת הרכב הזה ואתם יכולים לצפות בו כאן ועכשיו:
מעבר לרכב הזה נחשפה גם תלבושת סודית. באשר לה - חפשו את אזור "North Beach" במפה ומצאו את הבר שנמצא בו. כעת הגיעו אל הבר וגשו אל הבחור מימין. כאשר תשלימו את הקווסט שלו אתם תקבלו תלבושת שהייתה שייכת ב-Watch Dogs המקורי ללא פחות ולא יותר מאיידן פירס.

בסרטון הפתיחה של התלבושת הזו תוכלו לצפות כאן:
האם הצלחתם לפתוח את הרכב בסופו של דבר? והתלבושת? מה אתם חושבים עליהם? נהנים לנהוג ברכב לאורכה ולרוחבה של מפת Watch Dogs 2? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.