שבץ-נא: שיבוץ התאריכים לסרטי Fox-Marvel לפי המידע הקיים והעדכני

מאת: נהוראי כחלון

20th Century Fox ממשיכה את פיתוח היקום הקולנועי של Marvel (שלה) ולפיכך לאחרונה היא חשפה כמה שינויים מהותיים בלוח הזמנים שלה שפורסמו כאן. בפועל, הוסר תאריך אחד אך נוספו 2 תאריכים נוספים. התאריך שהוסר היה המוקדם ביותר מכולם ואליו ה-2 שנוספו הם יחסית מאוחרים, כך שניתן לראות כאן מגמה של דחייה ושחרור מאוחר יחסית.
את הפיתוח הזה היא עושה על אף הכישלון הצורב של "אקס-מן: אפוקליפסה" ובעיות ההפקה של "גאמביט", כאשר מבחינתה התקווה עוד נמצאת ב"דדפול 2" וב"אקס-מן: המוטאנטים החדשים". הביקורות הקשות וההכנסות שלא עומדות על כל אלו, כאמור, לא עוצרים את 20th Century Fox בכלל, ונראה כי היא אינה תעצור כל הדרך לחליבת כל דולר אפשרי מהיקום הקולנועי הזה שלה. לא מכבר, כפי שכבר אמרתי, הודיעה החברה על שינויים בלוח הזמנים שלה, וכאן אני נכנס לתמונה - עבור כל תאריך אשבץ את הסרט שהכי סביר שייצא בו על פי כל ההערכות והמידע בפועל, כולל התאריך המבוטל.

הראשון יהיה זה שהיה עד לא מזמן המוקדם ביותר ובוטל, הלא הוא ה-6 באוקטובר 2017. תאריך זה, לפי כל ההערכות, יועד ל"גאמביט". כעת, עם הסרתו של תאריך השקה זה, נראה כי "גאמביט" הולך ומתרחק מאיתנו יותר ויותר, וספק רב עולה אודות האפשרות שהסרט הזה אי-פעם יופק.

מיד אחר כך, ישנו ה-2 במרץ 2018. תאריך זה, ככל הנראה, מיועד עבור "דדפול 2". לאחר שלא מכבר נמצא הבמאי עבור הסרט, צילומיו צפויים להתחיל כבר בסוף ינואר הקרוב, דבר שלפיו צאתו בתאריך זה היא ההגיונית ביותר.

אם עד כאן אנחנו יכולים להיות בטוחים כמעט לחלוטין בצדקתנו, כאן מתחילות השאלות האמיתיות. הבא בתור בלוח הזמנים של 20th Century Fox הוא "אקס-מן: המוטאנטים החדשים", שכן צילומיו יחלו כבר במאי הזה. יהיה הגיוני כי הוא יגיע לאקרנים ב-29 ביוני 2018, התאריך הפנוי המוקדם ביותר, אך היות והסרט מתואר כ"אישי" וכ"אנדרדוג", קשה יהיה לראות את 20th Century Fox משבצת אותו לתקופת שוברי הקופות הקיציים. על כן, סבירות גבוהה יותר תהיה לראותו ב-2 בנובמבר 2018.

הישארותו של ה-29 ביוני 2018 פנוי, וההסתמכות על כך שלא מכבר החלה הפקתו, מעידה על כך שתאריך זה, ככל הנראה, מיועד לסרט ה"אקס-מן" הבא. הגיוני יהיה כי הוא ייצא בתקופת שוברי הקופות הקיציים, מה שגם מחזק את ההערכה לגבי "אקס-מן: המוטאנטים החדשים".

התאריך האחרון הוא ה-14 בפברואר 2019. תאריך זה, ככל הנראה, מיועד ל"דדפול 3". היות ו-20th Century Fox מתניעה את הפקת הסרט הזה במהירות, לא יהיה מן הנמנע כי הוא ייצא במהירות על מנת לשמור על רלוונטיות הזיכיון.

בעולם כמו זה, אשר משתנה במהירות ואינו יציב, אין לנו להיות יהירים בעניין כלל וכלל. על כל פנים, זוהי הערכתנו באשר לרשימת התאריכים הקיימים, היא איננה בטוחה ב-100%, אבל היא כן מבוססת על שיקולים סבירים והגיוניים. נשמח לשמוע מה אתם חושבים שיקרה וכמובן נשמח עוד יותר אם תעקבו אחרינו בפייסבוק לחדשות ומאמרים נוספים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.