חרשן: שחקן הגיע ב-Overwatch לרמה המקסימלית לאחר 6 חודשי משחק כמעט ללא הפסקה

מאת: לידור אטיאס

אם אתם נוהגים לכנות את עצמכם או את חבריכם "חרשנים", אני מניח שלא יזיק לכם לדעת כי אדם מצרפת הגדיר מחדש את הרף בכל הנוגע לחרשנות - אותו אדם שיחק ב-Overwatch במשך חצי שנה המון. כמה המון? הוא הגיע בפרק הזמן הזה לרמה המקסימלית במשחק.

הרמה המקסימלית ב-Overwatch (למעשה, מדובר ברמה האחרונה לה Blizzard עיצבה מסגרת כלשהי) היא הרמה 1800, כזו שנחשבת לבלתי מושגת על ידי מרבית שחקני המשחק.

כדי לקבל פרופורציה לגבי כמות השעות המשוגעת שהשקיע השחקן, שעונה לשם (המשתמש) "TaZzeRK", אתם תצטרכו לשים לב טוב טוב לנתון הבא - הבחור הזה השקיע בין 16 ל-17 שעות משחק ביום במשך 6 חודשים. לא ברור מתי ואיך הוא אכל, מה עמדתו בכל הזמן הזה בנוגע ללימודים ועבודה וכמובן חיי המשפחה שלו, אבל דבר אחד בטוח - הוא לא ישן טוב.

באשר לסטטיסטיקה, השחקן הזה הגיע לרשימת 100 השחקנים הטובים ביותר ב-17 בנובמבר לפני 12 ימים, עת הגיע לרמה 1700 במשחק והצית את הדמיון של כולם באשר לאפשרות ההגעה לרמה הגבוהה במשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהייתם מסוגלים לספק ביצועים טובים שכאלה בעצמכם או שזה פשוט יותר מידי מבחינתכם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.