אל תתעסקו: EA מחמירה את תנאיה לשיתוף פעולה עם יוצרי תוכן

מאת: לידור אטיאס

EA ידועה כחברה שתומכת בלא מעט יוצרי תוכן בכל הנוגע לסיקורים, סרטונים, מאמרים ועוד, אבל כעת היא מחמירה את התנאים שלה לשיתוף פעולה עם אותם יוצרי תוכן. את ההחמרות פרסמה החברה בפוסט בבלוג שלה (האתר הגרמני של החברה).

מעתה והלאה, יצטרכו יוצרי תוכן שיוצרים תוכן בשיתוף עם EA או בעזרת תמיכתה לצרף את ההאשטאג "#advertisement" לסרטונים שלהם, או לחילופין להשתמש בסימן מים שמסמן את אותו עיקרון פחות או יותר.

ישנם 2 סימני מים שמאפשרת החברה לשימוש, כאשר על שניהם מופיע לוגו החברה. באחד מהם הכיתוב שמופיע לצד הלוגו הוא "Supported By" (אחריו כמובן לוגו החברה) ובשני הכיתוב שמופיע לצד הלוגו הוא "Advertisement".

ככל הנראה, מדובר בניסיון של החברה להימנע מסיטואציה דומה אליה נקלעה .Warner Bros כבר ביולי האחרון במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם היוטיובר המפורסם "PewDiePie". מה שקרה במערכת היחסים הזו הוא כשל בהצגה לראווה של שיתוף הפעולה, כך שנדמה היה שלא מתקיים שום שיתוף פעולה בפועל ושלא מדובר בתוכן ממומן (על אף שהוא כן היה כזה). דבר זה הוביל לחקירה ולהסדר שסוכם בסופו של דבר עם ממשלת ארה"ב, מצב אליו EA כמובן לא מעוניינת להיקלע.

מה דעתכם על החמרת התנאים? האם אתם חושבים שזה ישפיע על יוצרי התוכן וכי יהיו פחות שיתופי פעולה עם EA? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.