בעיות התגלו ב-Battlefield 1 על גבי ה-PS4 Pro לאחר עדכון הסתיו; DICE לא מתייחסת נכון לכרגע

מאת: לידור אטיאס

נראה כי עדכון הסתיו החדש שיצא ל-Battlefield 1 אתמול גרם לבעיות וגם לשינויים בלתי מתועדים בכל הנוגע לגרסת ה-PS4 Pro של המשחק החדש., בעיקר במה שנוגע לויזואליה וקצב הפריימים בתוך המשחק.

מאז השחרור של עדכון 1.04 הציפו את NeoGAF ,Reddit ואת הפורומים של Battlefield בתלונות שונות על בעיות בעקבות העדכון האחרון, כאשר הקונצנזוס העולה מתוך התלונות הוא שהמשחק לא פועל כפי שהוא פעל לפני העדכון (2 בעיות שונות התבלטו מעל כולן ויצרו רעש גדול מהרגיל).

הראשון קשור למראה המשחק, אשר כמה תיארו אותו כ"רך" יותר משהיה לפני העדכון האחרון. נראה כי העדכון האחרון הפך את הקצוות לחדים יותר לעין, מה שיוצר מראה הרבה פחות "פריך", זאת על פי השחקנים שהתלוננו. מנגד, DICE כן דיברה על "שיפור" ב-TAA בתוכן העדכון, אם כי זה ממש לא אומר הרבה.

הביצועים היוו נקודה בולטת נוספת בתוך כל הבלאגן, זאת במסגרת של דיווחים על קצב פריימים נמוך מזה שהיה לפני העדכון. למרות שהשחקנים לא הגיעו להסכמה על כך שהייתה ירידה מפורשת בקצב הפריימים, הרוב הסכים כי המשחק הרגיש גרוע מבחינת הקצב, במיוחד במצב המשחק "Conquet" ל-64 שחקנים.

כמו כן, אחד מעובדי DICE חשף כי החברה חתומה על הסכם NDA עם סוני ומיקרוסופט, מה שמתיישב בצורה הגיונית למדי עם העובדה שהחברה שומרת על שקט באשר לטיב Battlefield 1 על גבי ה-PS4 Pro אפילו לאחר ההשקה הרשמית.

מה דעתכם על זה? האם אתם רואים את זה כזלזול מצידה של DICE? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.