נשקים נסתרים התגלו בקבצי המשחק של Call of Duty: Modern Warfare המחודש

מאת: אייל אליאב

בגרסה המחודשת של Call of Duty: Modern Warfare יש הרבה כלי נשק מוסתרים, והמעריצים לא יודעים למה
יש הרבה כלי נשק במשחק אם אי אפשר להשתמש בהם, למרות שהם נראים מוכנים לשימוש.

שחקני המחשב של המשחק Call of Duty: Modern Warfare בגרסה המחודשת חיטטו בקבצי המשחק וגילו כמה כלי נשק נסתרים שכרגע אינם זמינים לכולם. אפשר להשתמש בנשקים האלה, בתנאי שאתם יודעים מה אתם עושים.

משתמש Reddit  אחד הצליח למצוא 10 כאלה, ביניהם את חפירה. כמה מהם לא ממש מעוצבים, אך לכולם יש אנימציות עובדות וגם רעשים מתאימים. יש אפילו גרסה חדשה של הנשק Desert Eagle.

לא ידוע למה הנשקים האלו נשארו בקבצי המשחק. תיאוריה אחת אומרת שהנשקים האלו יועדו למצב המולטיפלייר אך בסופו של דבר נגנזו מתוך המשחק עצמו. תיאוריה אחרת טוענת, בעקבות הופעתם של נשקים מסוימים מתוך אלה שהתגלו ב-Call of Duty: Modern Warfare 2, כי מדובר בשאריות מהמשחק המקורי.

אחרים מאמינים ש-Activision מתכננת להוסיף אותם מאוחר יותר בתור DLC עתידי, בגלל שהיא עברו את תהליך בנייתם מחדש עם גרפיקה מחודשת ומעודכנת.
המשתמש אפילו צילם וידאו של את החפירה והשוטגאן האוטומטי "קמצ'טקה". Activision דאגה להסרת הסרטונים מ-YouTube, כך שהקישורים לא זמינים נכון לעכשיו. אולי נגלה עוד לפני סוף השנה אם המפה החדשה שתגיע תכלול כלי נשק חדשים, כך שהתעלומה למעשה תיפתר.

מה דעתכם על זה? האם אתם רוצים לראות את הנשקים הללו במשחק בסופו של דבר או שתעדיפו להישאר עם מה שיש? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.