אירועי השבוע הקרוב ב-GTA Online נחשפו; בואו להרוויח כפול

מאת: לידור אטיאס

כמידי שבוע, מכריזה Rockstar בכל פעם מחדש על אירועי השבוע ב-GTA Online. הפעם ההתרחשויות יהיו קשורות ללמאר דייויס אשר זקוק לעזרתכם במשימות שלו, וכמו תמיד יש הנחות ומבצעים לצד הבונוסים שניתן לקבל על השתתפות במשימות ייעודיות (עד ה-29 בספטמבר).

ראשית, השבוע תוכלו להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים במסגרת ביצוע אי אלו משימות של למאר דייויס (משימות ה-Lowriders) ובמסגרת מצב המשחק Entourage (ישנן 6 מפות שונות, בכולן תקבלו את הבונוס הזה).

אלא שאתם לא חייבים לגרום לשפיכות דמים והרג על מנת להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים. את הבונוס הזה תוכלו לקבל גם באמצעות שימוש בפלייליסט המירוצים המיוחד שמופיע בתפריט הראשי של המשחק. הוא כולל את המירוצים שבאיזורים Chiliad ,Plummet ,Vespucci וגם Canyon Crossing. כמו כן מירוץ הפרימיום של השבוע הוא "East Coast".

שנית, ישנו עניין המבצעים. ובכן, בענייני נהיגה ומירוצים - בחנות Legendary Motorsport תוכלו לרכוש 3 רכבים שונים ב-25% הנחה. הרכבים הם T20 ,Zentorno ו-ETR1. כמו כן, את ה-Baller LE LWB (הגרסה הרגילה והמשוריינת) תוכלו לרכוש ב-25% הנחה גם כן.

אלא שאם אתם מעדיפים לעוף באוויר ולא להיות על היבשה, הסירו דאגה מליבכם, כי ב-Elitas Travel תוכלו למצוא מספר כלי תעופה שנמכרים ב-25% הנחה השבוע. מדובר ב-Volatus ,Swift ,Swift Deluxe ,Luxor ו-Luxor Deluxe.

מה דעתכם על אירועי השבוע הקרוב? האם אתם חושבים שהם מספקים או שמדובר בהרבה דיבורים על שום דבר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.