הבטא של Titanfall 2 לא תגיע למחשב ותהיה אקסקלוסיבית ל-PS4 וה-Xbox One

מאת: לידור אטיאס

לפי ההכרזה מטעם Respawn Entertainment, בטאת המולטיפלייר של Titanfall 2 לא תגיע למחשב ותיוותר אקסקלוסיבית ל-PS4 וה-Xbox One בלבד.

מי שהכריז זאת הוא לא אחר מוינס זמפלה, מנכ"ל Respawn Entertainment ואחד ממקימי החברה, שטען בפוסט בבלוג של החברה כי הבטא נועדה לבדוק את השרתים של החברה על מנת לוודא שהם אכן מסוגלים "לספק את הסחורה" כשזה נוגע לכמויות השחקנים הגדולות שייכנסו לשרתים. זמפלה גם טען כי החברה זקוקה לפלטפורמה אחת בלבד בכל מקרה עבור הבטא.

אז למה דווקא ה-PC בחוץ? לפי זמפלה, ישנן 2 סיבות עיקריות - התאמה למחשבים בעלי מפרט מינימלי יחסית, והקושי בתמרון בין כל כך הרבה חומרות שונות של מחשבים. זמפלה אף הוסיף ואמר כי כרגע המשחק כלל לא מותאם למחשבים בעלי מפרט מינימלי.

בנוסף לכך, זמפלה אף אמר כי במידה והבטא הייתה יוצאת ל-PC, שחקנים בעלי ידע נרחב יותר בכל הנוגע למחשבים היו "מחטטים" בקבצי המשחק וחושפים לא מעט סודות על הקמפיין של המשחק, דבר ש-Respawn Entertainment כמובן לא מעוניינת בו.

תאריך הפתיחה של הבטא כרגע לא נחשף, אבל וינס זמפלה דאג לצייץ בטוויטר האישי שלו כי הוא "ממליץ להשאיר את השבועיים הקרובים פנויים". האם יש בכך רמיזה לגבי תחילת הבטא? אין איש יודע, אבל אנחנו מאוד מקווים שכן.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מאוכזבים או שכלל לא אכפת לכם מהבטא הזו? ספרו לנו מה דעתכם על השמטת ה-PC מהבטא של Titanfall 2 והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.