אושרה החבילה הכוללת של Destiny במחיר של 60 דולר

מאת: לידור אטיאס

בחודש האחרון Amazon הוסיפה לרשימת המוצרים הבלתי נגמרת שלה מוצר חדש בשם Destiny - The Collection, ועד לא מזמן, היה מדובר בשמועה בלבד. אלא שכאן Activision נכנסת לתמונה, והיא אישרה את קיום החבילה הזו.

החבילה, שתגיע ב-20 בספטמבר הקרוב תכלול את משחק הבסיס, את חבילות ההרחבה שיצאו עד כה למשחק והן כמובן The Dark Below ,House of Wolves ו-The Taken King, כמו גם חבילת ההרחבה Rise of Iron.

למי שיזמין דיגיטלית את החבילה הזו מראש, מחכה הפתעה קטנה בדמות של גישה מוקדמת לכל התוכן ששוחרר עד כה (הגישה ל-Rise of Iron תתקבל ביום יציאת ההרחבה) ובוסט לדמות בדומה לזה שהתקבל עם The Taken King.

אלא שבונוסים נוספים מחכים למזמינים מראש, והם 2 נשקים חדשים - Iron Gjallarwing Sparrow וגם Iron Gjallarhorn Rocket Launcher.

בנוסף לכל זה, בעלי קונסולות הדור הקודם שברשותם Destiny: The Taken King יכולים לשדרג לגרסת The Collection ב-40 דולר בלבד.

בסך הכל, Destiny - The Collection יעלה 60 דולר ובנוסף להכרזה עליו שוחרר טריילר רשמי אודותיו בו אתם יכולים לצפות כאן למטה.
מה דעתכם על העניין הזה? האם אתם תרכשו את החבילה המלאה או תוותרו עליה? ספרו לנו מה התוכניות שלכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.