הטריילר החדש של Battlefield 1 שוחרר; הבטא הפתוחה תתחיל ב-31 באוגוסט

מאת: לידור אטיאס

כנס הגיימינג Gamescom מתקרב אלינו בצעדי ענק, וכיאה לתקופה הזו בשנה - קיבלנו טריילר חדש של Battlefield 1, ואפשר ממש להגיד שמדובר בטריילר משחקיות, מפני שרוב הקטעים בו מצולמים מתוך המשחק הלכה למעשה ומציגים פונקציות שונות בו, כמו רכיבה על סוסים, ירי בנשקים שונים, קרבות ועוד.

אבל יש בעיה - לצפות בטריילר כל כך טוב ולהיזכר שעלינו לחכות עוד חודשיים ליציאת המשחק זה פשוט אכזרי, ואין מילה אחרת לתאר זאת. ההמתנה כעת תהפוך להיות קשה ובלתי נסבלת יותר ויותר עבורכם, אבל בואו נקווה גם יחד שכשהמשחק יצא הוא יהיה לא פחות (ואולי קצת יותר) ממה שציפינו.

אבל אם אתם חושבים שרק הטריילר החדש נחשף, אתם טועים ובגדול - ב-31 באוגוסט, יום סיום החופש הגדול של הקוראים הצעירים, תתחיל באופן רשמי הבטא הפתוחה של המשחק עבור כולם, כאשר גישה מוקדמת ל-Battlefield Insiders תתאפשר יום אחד לפני כולם. יש לכם עד ה-21 באוגוסט להפוך ל-Battlefield Insiders, אחרת תיאלצו להתחיל לשחק רק ב-31 באוגוסט.

באשר לתוכן הבטא - תהיה מפה יחידה העונה לשם "מדבר סיני", מדבר ששמו כמובן מוכר לכם, ובמפה עצמה מגוון אפשרויות מבחינת המשחקיות - ישנה רכבת משוריינת ופעילה במפה, קרבות על הקרקע כמובן מתאפשרים, ויהיו כמובן קרבות אוויריים. במפה יתאפשרו שני מצבי משחק, והם Conquest ל-64 שחקנים ו-Rush ל-24 שחקנים.
מה דעתכם על הטריילר החדש ועל הבטא הפתוחה של המשחק? האם אתם חושבים ש-Battlefield 1 באמת יהיה כל כך נהדר? ספרו לנו מה אתם מתכננים לעשות במדבר סיני (בו כף רגלכם לא יכולה לדרוך במציאות) והישארו מעודכנים לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.